Azerty moet Alternate zijn

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstikkel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-04-2021
Lekker slim van me, :o maar ja, vergissen is menselijk.
Ik heb een positieve review geschreven over de verkeerde leverancier.

Kan deze of gewist worden of aan de juiste leverancier gekopperd worden?

Betreft Shop review Azerty door bstikkel

Moet Shop review over Alternate zijn...

Mijn excuses ! 8)7
Bram Stikkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hij is verwijderd, je mag zelf even een nieuwe plaatsen bij de juiste shop, verplaatsen kunnen we helaas niet.

Ter hulp even de oorspronkelijke tekst:
Algemeen: zeer goed
Min: medewerker afdeling verkoop geeft verkeerde info waardoor het realiseren van wat ik had aangegeven bij de het aankoopadvies gesprek, nog ruim driehonderd euro meer zou gaan kosten.

Dikke PLUS: Mail naar klantenservice en dit probleem voorgelegd.
Wordt zéér goed en serieus behandelt. Geen "stuur maar retour en geld terig"mentaliteit, maar actief meedenken naar goede oplossingen. Een voor Klantsenservice te technische zaak zoals de mijne, wordt netjes aan de Technische dienst voorgelegd. Ik werd teruggebeld en er werd alle tijd genomen om het probleem op te kunnen lossen.

Fouten maken gebeurt overal.
Gedegen oplossingen bedenken en goede klantgerichtheid zie je niet overal. Complimenten, Azerty Verzending: goed
Gewoon voldoende verpakt

Aftersales: zeer goed
(zie bij algemeen)
Overigens zou ik je dan wel willen vragen om het deel Verzending wat beter toe te lichten. Bovendien zie ik nergens een aftersales ervaring (communicatie voor het corrigeren van de bestelling voordat er iets geleverd wordt hoort niet bij aftersales), dus die score mag je achterwege laten a.u.b. :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr