Externe harddisk wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef 54
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-07 19:35
Ik heb aan mijn Windows-PC een externe Harddisk (Iomega) gekoppeld. Voorheen had ik ook nog een andere externe harddisk (Freecom) aangesloten. Het gebruik van deze twee schijven is altijd in orde geweest. De laatste dagen vertoonde de Freecom harde schijf echter rare dingen. Dit heeft me doen besluiten om deze te vervangen door een nieuwe externe harddisk ook een Iomega (precies dezelfde die ik dus al had.) Deze nieuwe externe harddisk wordt in de verkenner niet herkend.
In schijfbeheer zie ik de schijf ook niet in de lijst met volumes. Wél zie ik de schijf onder in het scherm van schijfbeheer met een melding: Offline met als toelichting: De schijf is offline omdat omdat deze een handtekeningconflict heeft met een andere schijf die online is.
Als ik met de rechtermuisknop op de neiuwe harddisk klik is alleen de optie Help actief.

Hoe kan ik dit probleem oplossen zodat ik toch gewoon met beide externe harddisks kan werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef 54
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-07 19:35
Sorry, ik denk dat ik het al gevonden heb. Als ik ín het vak vóór de foutmelding ga staan heb ik een mogelijkheid om de schijf online te brengen.