Ongeveer een week geleden heb ik mijn bios geflashd naar de nieuwste versie ik had mijn bios nog nooit eerder geflashd en er zat op mijn Kt7a een bios versie uit 15 of 17 december 2000. Achteraf had ik mijn bios nooit moeten flashen voor dat ik had geflashd deed mijn pc het perfect en de USB ook. Nu komt het probleem toen ik hem geflashd had wat eerst niet goed ging bij het flashen bleef hij hangen dat probleem heb ik inmiddels oal opgelost.Maar mijn USB doet het niet meer goed ik word er helemaal gek van ik zit al 2 dagen achter mijn pc om het probleem op te lossen maar het is me nog niet gelukt.ALs ik er een USB apperaatr in plug bijvoorbeeld een een joypad of een Sitecom USB netwerk kabel blijft hij na een aantal minuten of soms gelijk hangen ik krijg een zwart scherm niet eens eerst een blauw scherm met fatal error of zo iets maar gelijk een zwart scherm en de usb valt dus uit.Het enige wat je dan kan doen is ctrl alt del of de reset knop. Ik heb al gesearch alles geprobeerd zoals microsoft usb win 98se patch ben naar de usbman.com site geweest of de unofficial abit kt7(A) site.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ik wordt er ziek van.Waar kan ik die bios versie vinden voor de Abit KT7A RAID uit 15 of 17 December? Ik hoop dat iemand me kan helpen
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ik wordt er ziek van.Waar kan ik die bios versie vinden voor de Abit KT7A RAID uit 15 of 17 December? Ik hoop dat iemand me kan helpen