Toon posts:

Abit Kt7a Raid USB functioneert niet help!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ongeveer een week geleden heb ik mijn bios geflashd naar de nieuwste versie ik had mijn bios nog nooit eerder geflashd en er zat op mijn Kt7a een bios versie uit 15 of 17 december 2000. Achteraf had ik mijn bios nooit moeten flashen voor dat ik had geflashd deed mijn pc het perfect en de USB ook. Nu komt het probleem toen ik hem geflashd had wat eerst niet goed ging bij het flashen bleef hij hangen dat probleem heb ik inmiddels oal opgelost.Maar mijn USB doet het niet meer goed ik word er helemaal gek van ik zit al 2 dagen achter mijn pc om het probleem op te lossen maar het is me nog niet gelukt.ALs ik er een USB apperaatr in plug bijvoorbeeld een een joypad of een Sitecom USB netwerk kabel blijft hij na een aantal minuten of soms gelijk hangen ik krijg een zwart scherm niet eens eerst een blauw scherm met fatal error of zo iets maar gelijk een zwart scherm en de usb valt dus uit.Het enige wat je dan kan doen is ctrl alt del of de reset knop. Ik heb al gesearch alles geprobeerd zoals microsoft usb win 98se patch ben naar de usbman.com site geweest of de unofficial abit kt7(A) site.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ik wordt er ziek van.Waar kan ik die bios versie vinden voor de Abit KT7A RAID uit 15 of 17 December? Ik hoop dat iemand me kan helpen

Verwijderd

Ik heb een Abit KT7-raid moederbord en ik heb het BIOS niet enkele dagen geleden geflasht en ik heb geen problemen, maar ik heb geen USB-toestellen

Verwijderd

Topicstarter
Ja leuk om te weten vriend, maar dat lost mijn probleem niet op.

Verwijderd

Kan je de BIOS herflashen?

Indien ja, dan is er nog een kans, www.abit.nl en zoek de file KT7WW.EXE en flash het in DOS.

Anders, is het moederbord verneukt, dan kan je nog hopen dat de verkoper (de domste verkoper van België wisselt zelfs een overgeklokte en afgebrande moederbord voor een nieuwe|:() heel dom is.

Verwijderd

Een windows opnieuw installeren (een windows moet je bij elke kleinste systeem wijziging opnieuw installeren om problemen te voorkomen:() met de nieuwste VIA-chipset drivers, kan veel helpen. In het begin had ik veel GeForce problemen, maar met nieuwere VIA drivers is het beter.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op maandag 12 maart 2001 01:19 schreef algabra het volgende:
(een windows moet je bij elke kleinste systeem wijziging opnieuw installeren om problemen te voorkomen:()
Dat valt ook wel mee hoor... Ik ben van een Athlon Classic met AMD 750 mobo overgestapt naar een Duron met Via KT133a mobo en windows niet opnieuw geinstalled: totaal geen problemen...
Pagina: 1