Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
Super!

Bootcamp leverde wat probleempjes. De computer leek in zijn geheel niet lekker te reageren en 'sleep' mode werkte niet goed meer.

Dit kleine progje (280k) is perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Volgende issue:

Ik heb problemen met de audio van het scherm: soms valt deze uit en moet ik de PC uitzetten en de monitor even loshalen van de netspanning.

Er is een firmware upgrade, maar die kan alleen via OSX worden geinstalleerd.
http://support.apple.com/kb/DL1338

Mocht iemand een Windows (7) oplossing hebben, dan hoor ik het graag. Ondertussen gaat de zoektocht door.

Ik heb me toch wel een beetje verkeken op deze monitor wat betreft aansturing (via non-OSX). Maar goed, de beeldkwaliteit maakt veel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Molybdenum schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:19:
Ik heb het scherm sinds vandaag in huis. Mooi scherm!
Ik ben van plan om er ook een te kopen, maar zit nog te twijfelen. Misschien dat je een (korte) review zou willen schrijven. Ben namelijk erg benieuwd naar gebruikers ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens mogelijk om je PS3 op je cinema display aantesluiten?

(tevens kick)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 23:10
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:49:
Is het trouwens mogelijk om je PS3 op je cinema display aantesluiten?

(tevens kick)
Jaa, moet je wel een adapter voor aanschaffen (behoorlijke prijzig) van Belkin bijv. de AV360 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
@Mark: de ervaring is positief. Mooi beeld, perfect voor mijn fotohobby. Ook lekker veel ruimte op het scherm, uiteraard omdat het breedbeeld is met een grote diagonaal, maar ook omdat er veel pixels in zitten.
Het gekke is dat deze monitor que prijs concurrerend is als je vergelijkt met andere monitoren met deze diagonaal en pixeldichtheid. Alleen de Dell is goedkoper, maar die heeft wat minder kleurreproductie.

Nadeel blijft: als je geen Apple PC hebt, dan moet het instellen van de helderheid via Apple software. Zie eerdere post in dit topic.

Ander nadeel: Ik heb tot nu toe 1x last gehad van uitvallen van geluid. Dat schijnt door een bug in de firmware van de monitor te komen. Monitor uit het stop contact halen en weer inpluggen verhelpt het probleem, maar als je een firmware upgrade zou willen doen, dan kan dat alleen als je een Apple PC/laptop hebt... (of je hebt OSX op je non-Apple PC draaien).

[ Voor 12% gewijzigd door Molybdenum op 09-01-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Het scherm is nu in de aanbieding in de T-online shop voor 969,- (+6,90 verzendkosten).

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rbrouwers123 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 16:17:
[...]

Jaa, moet je wel een adapter voor aanschaffen (behoorlijke prijzig) van Belkin bijv. de AV360 ;)
Van apple
De Mini DisplayPort-connector op de 27-inch iMac ondersteunt zowel in- als uitvoer, en dus kun je hem aansluiten op iedere externe bron met een HDMI-uitgang, en je iMac als beeldscherm gebruiken.
Iets in mijn zegt dat het makkelijker kan. Waarom zou er son kastje tussen moeten?

Als je een verloop van Display -> HDMI neemt dat zou in theorie moet werken?
aangezien hij gewoon een signaal binnen krijgt en deze weergeeft
of zie ik nu wat over het hoofd?

@Molybdenum bedankt voor deze korte review:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

Nee, het kan niet makkelijker. Displayport kan HDMI signalen afgeven, by design, maar een displayport monitor heeft ook een displayport signaal nodig. Een verloopje van displayport naar HDMI kun je dus niet omdraaien, want dat is niet meer dan een aantal elektrische doorverbindingen. Een HDMI signaal is wezenlijk anders dan een displayport signaal, dus de andere kant op moet er een actieve adapter gebruikt worden.

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Er zijn al zeer veel videokaarten die een dp-uitgang hebben. De mijne (een Powercolor SCS3 HD5750) heeft een dp-uitgang. De monitor heeft een mini-dp ingang en een verloopje van dp naar mini-dp kostte me 6 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Ik moet zeggen: fijn schermpje.. :)

Maar ik werk er nu al even mee... buiten mijn eigen fotos om kan ik geen leuke wallpapers meer vinden. Minder! Mijn vorige scherm was 1920x1200, die resolutie is veel meer voorkomend.

ps. heb de firmware update geinstalleerd, geluid lijkt inderdaad beter te zijn nu (soms viel hij uit eerst, vooral als ik in iTunes zat en schakelde tussen geluidsuitput (naar airplay))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:13
Ik moet ook zeggen: fijn schermpje.. :)

Maar ik vind de kleur geel met name niet echt goed worden weergegeven, zowel met als zonder profiel.
Resolutie en scherpte is monsterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:12:
Iets in mijn zegt dat het makkelijker kan. Waarom zou er son kastje tussen moeten?

Als je een verloop van Display -> HDMI neemt dat zou in theorie moet werken?
aangezien hij gewoon een signaal binnen krijgt en deze weergeeft
of zie ik nu wat over het hoofd?
Werkt dit niet?
]
en deze

(klik op de afbeelding voor de pagina van Dealextreme)

Mijn fout!

[ Voor 22% gewijzigd door sjolmers op 10-01-2011 16:54 ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 15:35

edward2

Schieten op de beesten

Ik ben ook verkocht.
Vooral de continue "antialiasing";) (veel kleinere dotpitch) in games is mooi :9~
En ik hou nou eenmaal van een onverstrooid beeld, dus glossy ftw!

Maar eens kijken of ik mijn 24 ACD voor een goede prijs kan verkopen..

Niet op voorraad.

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
sjolmers schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:47:
[...]

Werkt dit niet?
]
en deze

(klik op de afbeelding voor de pagina van Dealextreme)

Mijn fout!
Nog een sidenote, met een apparaatje zoals de Belkin of de Kanex XD kom je niet hoger dan 720p door een limitatie in de Apple schermen. Ik heb zelf de Kanex XD gehad om mn PS3 mee aan te sluiten op mn 27" iMac, maar je zag imho toch duidelijk dat het gaat om 720p (grote "pixels") en heb hem weer teruggestuurd.

Instagram / YouTube

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:49
edward2 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:42:
Ik ben ook verkocht.
Vooral de continue "antialiasing";) (veel kleinere dotpitch) in games is mooi :9~
En ik hou nou eenmaal van een onverstrooid beeld, dus glossy ftw!

Maar eens kijken of ik mijn 24 ACD voor een goede prijs kan verkopen..
Wat vraag je ervoor? En hoe oud is je 24"ACD?

PM maar.

Edit: al gezien in V&A is me te duur :(

[ Voor 4% gewijzigd door SquareOne op 10-02-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:17
Heb de 27" Cinema Display zojuist besteld.
M'n 20" iMac verkoop ik zodat m'n MacBook Pro m'n main computer wordt. Dit i.c.m. het 27" LED Cinema Display is een super combinatie.

Op m'n werk gebruik ik m'n MBP i.c.m. het 24" Cinema Display en dat werkt voortreffelijk.

Werd het beu om twee verschillende computers te hebben.
Voor de geïnteresseerden wil ik wel een setup foto plaatsen van de week..

[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 21-02-2011 19:06 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op maandag 21 februari 2011 @ 17:53:
Voor de geïnteresseerden wil ik wel een setup foto plaatsen van de week..
Lijkt me iets voor het "Het grote "show je Apple computer" topic".Wil eigenlijk wel eens twee foto's zien met je MBP en de 24" en 27" schermen. Kan ik eens vergelijken. Zit er stiekem ook wel over na te denken om zo'n 27" aan te schaffen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
MacBook geleend van een vriend en ook de firmware geupgraded. :)
Eens kijken hoe hij zich houdt. Ik heb de monitor op de oude firmware een stuk of 5x moeten uit- en aanzetten (dus stekker eruit/erin) om het geluid terug te krijgen sinds eind december.

Ben nog steeds erg happy met dit scherm. Het geel is me nog niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 22:03:
[...]

Lijkt me iets voor het "Het grote "show je Apple computer" topic".Wil eigenlijk wel eens twee foto's zien met je MBP en de 24" en 27" schermen. Kan ik eens vergelijken. Zit er stiekem ook wel over na te denken om zo'n 27" aan te schaffen.
Dit is op m'n werk (24" LED Cinema Display)
27" zal ik posten als hij binnen is..

http://kttns.org/1yjnm

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 13:19
Heb sinds gisteren de 27" ACD (2e hands, met garantie) en kan niet anders zeggen dat het echt een heerlijk scherm is. Al kan de glare soms wat irritant zijn.

Maar ik zat met een 'dingetje' waarmee ik niet zeker weet wat ik ermee moet.
Het is namelijk zo dat ik denk wat kleurverschil te zien in het linker en rechter gedeelte van het scherm. Ik ben nogal een pietje precies en het kan zelfs psychisch zijn, dat ik denk dat er kleurverschil is, maar aan de andere kant denk ik dat ik me gewoon wat aanstel.

En toch als ik heel goed kijk en met een wit venster beweeg over het hele scherm dan zie ik daar toch een heel klein kleurverschil (iets meer blauw op 2 plekken in het scherm, links en rechts). Maar wat wel zo is, ik heb hiervoor Dell monitors gehad welke echt duidelijker last van kleurverschil hadden. Daar heb ik ook wel eens een model van teruggestuurd, waarna je weer een model kreeg met wat kleurverschil (maar dan ergens anders op het scherm).

Dusja moet ik hier nu iets mee doen denken jullie of moet ik tevreden zijn met het zeer minimale kleurverschil (ik zie het alleen als ik denk dat het er is of met een wit venster over het scherm beweeg).

Kijk aan de ene kant kun je natuurlijk zeggen: ga terug naar de shop maar dan heb je het risico dat je een nog minder scherm krijgt.

EDIT: Het verschil is zo subtiel dat het erg moeilijk gaat worden dit te verdedigen bij een Apple reseller maar heb toch even Ivizi een mailtje gestuurd over het voorval.

[ Voor 11% gewijzigd door injectx op 25-03-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:33
Heb zojuist ook de knoop doorgehakt, en een ACD besteld. Nu heb ik nog even een vraagje voor de bezitters van een ACD 27 inch: Hoe is het geluid? Ik begrijp dat het niet super zal zijn, en zit daarom te twijfelen om de Harman Kardon Soundsticks III te gaan bestellen. Iemand ervaring met de verschillen tussen kwaliteit in geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japsuh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:39
Voor ingebouwde speakers is het geluid redelijk. Vanwege het 2.1 systeem zit er ook nog wat bass in, het klinkt niet schel. Ik zou wel aanraden om er een beter speakerset aan te hangen (eventueel met een oude versterker, geeft nog beter geluid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
Japsuh schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:40:
Voor ingebouwde speakers is het geluid redelijk. Vanwege het 2.1 systeem zit er ook nog wat bass in, het klinkt niet schel. Ik zou wel aanraden om er een beter speakerset aan te hangen (eventueel met een oude versterker, geeft nog beter geluid).
Dankjewel voor je reactie, wacht ik even af tot hij binnen is om het nog te beoordelen, ben benieuwd hoe de bass eruit gaat komen. En anders zijn er snel een set speakers besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Voor degene die de overweging gemaakt hebben tussen de acd en de dell 27" icm een 27" imac wat heeft jullie overtuigd?

De ACD is nu aanzienlijk duurder (al zal hij ongetwijfeld zijn waarde meer behouden) en het vervelendst hij is niet even hoog als de imac, terwijl de dell in hoogte verstelbaar is (en de mijn inziens hinderlijke reflectie mist).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
StephaN900 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 02:42:
Voor degene die de overweging gemaakt hebben tussen de acd en de dell 27" icm een 27" imac wat heeft jullie overtuigd?

De ACD is nu aanzienlijk duurder (al zal hij ongetwijfeld zijn waarde meer behouden) en het vervelendst hij is niet even hoog als de imac, terwijl de dell in hoogte verstelbaar is (en de mijn inziens hinderlijke reflectie mist).
Ik heb een paar dagen geleden dezelfde beslissing moeten maken, echter ging het niet om een scherm om bij m'n iMac te zetten, maar om een scherm om aan m'n MacBook Air te hangen.

Voor mij was het dus erg handig dat aan het ACD ook meteen een oplader voor m'n MBA zat, en het prijs verschil (ACD is 989 met studentenkorting, Dell U2711 was iets van 670 ex verzenden) vond ik zelf niet zodanig groot dat ik voor de Dell zou moeten gaan, hoewel dit voor iedereen anders ligt. Bij de Dell heb je ook nog een kabeltje nodig om van MDP naar Dual-Link DVI te gaan.

Al met al heb ik dus voor de ACD gekozen, en die gister binnen gekregen. Kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben met het scherm, en van reflecties heb ik nog geen last gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:36
Lichtelijk off-topic, maar misschien wel interessant voor potentiele 27" ACD kopers: als je graag zo'n "glasplaat" 27" monitor wil hebben dan was er tot pas geleden geen alternatief, maar nu wel: http://www.tftcentral.co.uk/reviews/hazro_hz27wa.htm

Ik zie alleen nog niet waar ze te koop zijn in NL. Wel al verkrijgbaar bij oa. overclockers.co.uk (en die leveren heel snel naar NL) voor £439.99 en £529.99.

Ik zie uberhaupt geen Hazro schermen in de pricewatch... terwijl ze toch aardig populair zijn in oa. de UK

[ Voor 15% gewijzigd door Xeanor op 03-04-2011 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Nu komt er een vraag waarvan niemand het antwoord op weet, maar ik ben toch benieuwd hoe jullie er over denken: gaat er nog een kleinere ACD komen denken jullie? Wellicht een refresh met support voor thunderbolt en een 21,5" formaat :).

[ Voor 5% gewijzigd door Ronwiel op 14-04-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:35
na ik denk dat ze de iMac lijn aanhouden en idd thunderbolt erop doen, maar dan zonder daisychaining. dat heeft alleen de macpro en dat willen ze zo houden. De macs kunnen twee beeldschermen aansturen behalve de mini en de pro. maar dat is dus inclusief het ingebouwde scherm. 3 gaat alleen met een adapter en dat is dus erg jammer als je je mBP in een dual monitor setup wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Waar moet je ongeveer op letten bij aanschaf van een tweedehands 24" en wat is een redelijk prijs om daar voor te betalen (met of zonder apple care)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_v_94
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 15:09
Weet er toevallig iemand wanneer de nieuwe cinema display gaat uitkomen met tunderbolt of gaat die niet komen? Ik hoop dat iemand het weet anders kan ik nog wel even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Niemand weet het. Only Steve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk de moeite waard om te wachten op het Thunderbolt display (levertijd 6-8 weken), terwijl de gewone ACD nog te koop zijn en wel direct leverbaar zijn? Mijn MBP heeft wel een Thunderbolt-aansluiting, maar heb je dan betere kwaliteit ofzo?

Ik heb momenteel trouwens een MBP 13' early 2011. Gaat deze vloeiend kunnen draaien met zo'n hoog resolutie scherm? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je mac zal het scherm prima kunnen aansturen een 11" air kan dat al gemakkelijk.
Kwaliteit van je beeld zal niet beter worden door het gebruik van thunderbolt. Mijn advies, als je er nu eentje wilt kopen moet je het gewoon doen. Je kan er dan gelijk gebruik van maken. Als je wilt de tijd wilt wachten op het thunderbolt scherm moet je ook de thunderbolt kabel erbij kopen a 50 euro. zie edit
Voor de extra aansluitingen (ethernet) hoef je het ook niet te doen want die zitten al op je Macbook pro

Edit:
Cinema display is ooh weer een stukje goedkoper: pricewatch: Apple Cinema Display LED 27"
Thunderbolt scherm is 999,- exc kabel.

edit:
Kabel zit aan het thunderbolt scherm en hoef je niet los te kopen

[ Voor 24% gewijzigd door Fietsbel op 29-07-2011 01:29 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 19:24
Beetje jammer dat ze alleen een 27" versie hebben. Eigenlijk te groot voor hier. Zoek eigenlijk nog een (tweedehands) 24". Iemand die er toevallig een kwijt moet?

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het... Ik zou ook eigenlijk liever een 24' display hebben. 27' neemt minstens de helft in van mijn bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_v_94
Volgens mij hoef je er geen tunderbolt kabel bij te kopen.
Zou ik anders toch wel beetje raar vinden.
Ik ga het even opzoeken
In de kabel zit ook stroom dus die krijg je er bij. Voor een extra apparaat zou je wel een kabel moeten kopen.

[ Voor 30% gewijzigd door r_v_94 op 28-07-2011 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisappelaar
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-01-2024
@Froggle ik heb nog een mooie 24 incher met Applecare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Laatst online: 16:00
Gebruikt er iemand een 27-inch iMac icm een 27-inch Cinema Display? Zo ja, hoe lossen jullie het verschil in hoogte op? Tweede vraag of het mogelijk is om een 27-inch Cinema Display aan te sluiten op een 27-inch Thunderbolt Display qua daisy chaining?

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
diotav schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:33:
Gebruikt er iemand een 27-inch iMac icm een 27-inch Cinema Display? Zo ja, hoe lossen jullie het verschil in hoogte op? Tweede vraag of het mogelijk is om een 27-inch Cinema Display aan te sluiten op een 27-inch Thunderbolt Display qua daisy chaining?
Op je laatste vraag:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/07/eng-1310842771.jpg
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
Haha. Dat was de vraag niet. Maar thanks anyways! ;)

Mijn vraag is of je een 27-inch Cinema Display aan kan sluiten op een 27-inch Thunderbolt Display.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtige schermen. WoW !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
diotav schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:32:
Haha. Dat was de vraag niet. Maar thanks anyways! ;)

Mijn vraag is of je een 27-inch Cinema Display aan kan sluiten op een 27-inch Thunderbolt Display.
Ooohja kut, haha ik lees altijd veel te snel. Dan ga ik voor de rebound; In dit: http://www.onedigitallife...-with-apples-thunderbolt/ artikel staat:

"Currently, the only way to use your display and an additional device at the same time, is to physically position that device within a few inches of the Thunderbolt port on the computer and divert the (short) video cable to that other device – then run a cable from the secondary device to the computer. Am I the only one who thinks that’s just plain stupid?"

Daar wordt dus een apparaat aangesloten en een cinema display daar aan gedaisychained. Ik gok dat het bij een thunderbolt display niks anders zou zijn, maar zeker weten doe ik het niet!

E: Hier wordt beweerd (in de laatste post) dat het weer niet kan, maar ik heb geen idee of de apple employees al meer weten dan de rest van het gepeupel: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1207981

[ Voor 10% gewijzigd door A.Kebab op 20-08-2011 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Laatst online: 13-09 16:51
Iemand ervaringen met die converters (zoals de Atlona) om niet-Apple PCs op het Cinema/Thunderbolt Display aan te sluiten?

Overweeg een MacBook Air met Thunderbolt Display te kopen (eigenlijk/vooral vanwege de ingebouwde docking), maar heb ook nog een niet-Apple laptop die ik erop zou willen aansluiten. Werkt dat een beetje lekker?

Geef mij maar een Warsteiner.

• koendenb
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:59
Kan ik nou een apparaat aansluiten (bijv laptop) met een dvi, vga of hdmi aansluiting?

Hoor graag, kom er niet uit via google en apple fora

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

verloopstukje heb je dan nodig

39

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 13:42
Wel een actieve! Passieve verloopstukjes gaan niet werken ben ik bang.

gewoon nee.

• Rivanov
Knakker schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:47:
Iemand ervaringen met die converters (zoals de Atlona) om niet-Apple PCs op het Cinema/Thunderbolt Display aan te sluiten?

Overweeg een MacBook Air met Thunderbolt Display te kopen (eigenlijk/vooral vanwege de ingebouwde docking), maar heb ook nog een niet-Apple laptop die ik erop zou willen aansluiten. Werkt dat een beetje lekker?
Het werkt. Heb het bij paar klanten ook aangesloten. Maar het is niet altijd 100% vlekkeloos.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

SanderPS3 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:04:
[...]

Wel een actieve! Passieve verloopstukjes gaan niet werken ben ik bang.
Werkt prima hier :)

39

• Knakker
  • Laatst online: 13-09 16:51
Kun je aangegeven wat je precies waarop en waarmee hebt aangesloten?

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_v_94
ik had een vraag over dit scherm. Als ik me macbook uitzet dan gaat het scherm uit maar blijft hij dan opladen?
Ik wil dan wel het thunderbolt scherm kopen maar ik denk dat het bij de acd het zelfde werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r_v_94 schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:18:
ik had een vraag over dit scherm. Als ik me macbook uitzet dan gaat het scherm uit maar blijft hij dan opladen?
Ik wil dan wel het thunderbolt scherm kopen maar ik denk dat het bij de acd het zelfde werkt.
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Knakker schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 14:04:
[...]

Kun je aangegeven wat je precies waarop en waarmee hebt aangesloten?
Sony laptop met deze verloopstekker http://www.amazon.com/Kan...nch-27-Inch/dp/B004HW67TK en zo zijn er nog meer merken etc.
r_v_94 schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:18:
Ja die wordt netjes opgeladen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Laatst online: 20:50

Jrz

––––––––––––

Gaat dat trouwens wel lukken bij een macbook air?
Want bij de nieuwe mba zit thunderbolt rechts, en magsafe links

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Jrz schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:33:
Gaat dat trouwens wel lukken bij een macbook air?
Want bij de nieuwe mba zit thunderbolt rechts, en magsafe links
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-G-d3LZYgDZ0/Ti2Xg4pK8VI/AAAAAAAACPo/z25UgYmBJ_4/s400/ThunderboltDisplay_MacBookAir_13inch_34LF_PRINT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Laatst online: 20:50

Jrz

––––––––––––

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTB93
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-11-2023
Is het mogelijk om op een Apple Thunderbolt Display fatsoenlijk te gamen i.v.m. de 12ms vertraging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
RTB93 schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:59:
Is het mogelijk om op een Apple Thunderbolt Display fatsoenlijk te gamen i.v.m. de 12ms vertraging?
Heb daar nooit problemen mee gehad, echter heb ik geen FPS gespeeld, dus kan je niet vertellen of het daar wel wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Bij een IPS-beeldscherm is de responsetijd minder van belang.

[ Voor 22% gewijzigd door diotav op 27-09-2011 00:38 ]

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisappelaar
zijn er al tweakers die hem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen heb ik heb! Zal een review schrijven en pica's maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ja hoor, allang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 09:21
En wat zijn de ervaringen?? Staat hoog op het verlanglijstje als volgende Apple Gadget.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ervaringen zijn gewoon goed. Niet veel anders dan de Cinema Displays afgezien van het feit dat het nu een handig dock is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 22:26
Ik zit met een lastig probleem met mijn combi Macbook (2008 - alu versie) icm de 27" ACD.

Elke keer als ik fullscreen video kijk op mn ACD dan stottert het beeld, super irritant en het maakt niet uit of ik nou HD 1080, 720 of SD materiaal bekijk...

Alle updates heb ik reeds binnen gehaald. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
diotav schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:31:
Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Bij een IPS-beeldscherm is de responsetijd minder van belang.
Dit kan ik bekrachtigen: hier zijn FPS-games geen enkel probleem op het ATB :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Vandaag ook een Thunderbolt scherm gehaald, welke nu aan mijn 27" iMac gekoppeld staat. Lekker hoor zoveel ruimte :)

Straks gaat het scherm hoofdzakelijk gebruikt worden voor de Macbook..

Afbeeldingslocatie: http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s320x320/386072_329471760414439_100000548528893_1229281_1031548777_n.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door M@cer op 18-12-2011 16:29 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Ik draai nu een NEC EA231 monitor van zo'n €300,- voor mijn werk (grafisch ontwerp). Kwam 2 jaar geleden erg goed uit de bus. Ik vraag me af of deze Apple schermen qua prestaties (kleurdiepte etc.) zoveel beter zijn of dat het meer een leuke gadget is. Toch ga ik er binnenkort eentje aanschaffen om eens goed te testen....

Het is in ieder geval al jammer dat ze niet leverbaar zijn met mat scherm, iets dat vrij essentieel is in het vak. (minder reflectie = beter zicht op de kleuren). Maar goed, misschien verrast het scherm me wel...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero85
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
ACD/Thunderbolt display is geen professioneel scherm, en pretendeert dat ook niet te zijn. Calibratie- en afstelmogelijkheden zijn zeer beperkt.
Wat mij betreft is het wel een prachtig scherm voor persoonlijk gebruik, zolang je de lichtinval op je werkplek kunt controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-03 19:51
Vraagje ik wil graag een Apple Thunderbolt Display aanschaffen voor het gebruik met een MBP 2011 (met TB), maar ik vroeg me af of ik mijn PC (Windows) erop kan aansluiten met een ATi XFX HD6870 (2 Mini-display poorten).

Apple zelf zegt dat het perse een Apple device moet zijn met een Thunderbolt display poort.
Op diverse forums kom ik tegen dat mensen met een oude MBP (Displayport) wel met het scherm kan werken maar dit is ook niet 100% bevestigd.

Heeft iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Laatst online: 06-09 22:50

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

YaniSuN schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:42:
Vraagje ik wil graag een Apple Thunderbolt Display aanschaffen voor het gebruik met een MBP 2011 (met TB), maar ik vroeg me af of ik mijn PC (Windows) erop kan aansluiten met een ATi XFX HD6870 (2 Mini-display poorten).

Apple zelf zegt dat het perse een Apple device moet zijn met een Thunderbolt display poort.
Op diverse forums kom ik tegen dat mensen met een oude MBP (Displayport) wel met het scherm kan werken maar dit is ook niet 100% bevestigd.

Heeft iemand hier ervaringen mee?
Je kan een Thunderbold display niet aansluiten op een systeem met alleen mini-display poorten. dan kan je beter gewoon een Led Cinema display scherm kopen. Een vergelijkbaar Apple scherm

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:02
Ik kan nu via via een Apple Cinema LED 24" overkopen voor € 550 euro, kan iemand mij vertellen of dit een goede deal is?

• Nero85
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Nano2009 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:09:
Ik kan nu via via een Apple Cinema LED 24" overkopen voor € 550 euro, kan iemand mij vertellen of dit een goede deal is?
Mwoah lijkt me een redelijk gemiddelde prijs

• Florisappelaar
ik heb de mijne ook verkocht voor 550e, die was weliswaar met applecare en helemaal perfect. Ze hebben namelijk vrij veel last van gele plekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 22:38
Ik zie dat er op verschillende websites wordt aangegeven dat de monitor zonder thunderbolt niet meer leverbaar is. Op wehkamp, cool blue en ook bij mycom staat geen levertijd meer. Betekent dit dat ik echt niet meer moet wachten of zouden er nog wel nieuwe geproduceerd worden?

Wilde eigenlijk nog even wachten en kijken of ik er 2e hands nog een kon vinden maar ze zijn nu bij de mycom wel €900,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Is er een speciaal topic voor de 27" thunderbolt? Ik ken het namelijk niet vinden.

Mijn vraag is: mijn bureau staat naast een raam, haaks op het raam. Betekent dit dat ik veel spiegelingen zal zien?

[ Voor 37% gewijzigd door Philflow op 18-05-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Philflow schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:43:
Is er een speciaal topic voor de 27" thunderbolt? Ik ken het namelijk niet vinden.

Mijn vraag is: mijn bureau staat naast een raam, haaks op het raam. Betekent dit dat ik veel spiegelingen zal zien?
Haaks op het raam is geen enkel probleem, tenzij je heel lichte kleding aan hebt waardoor je eigen spiegelbeeld verblindend is :P Op m'n werk zit ik ook zo met een iMac.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Ik zie dat de Thunderbolt nu 895 euro kost. Heeft het nog zin om te wachten op bepaalde acties, zoals Saturn of Mediamarkt, BTW vrij etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met de HUB in het Thunderbolt Display? Ik krijg wel beeld, maar de overige functies werken niet (usb, ethernet, cam, geluid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:08
Ik ga binnenkort toch ook maar eens een MBP halen. Wilde eigenlijk een 15" halen met een Samsung scherm erbij. Maar kan ik beter een 13" met Thunderbolt display halen? Dit scheelt mij weer een paar honderd euro en dan heb ik geen AirPort Express, Displayport to HDMI etc nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
De laatste tijd vind ik het vrij storend dat delen van m'n ThunderBolt Display een stuk lichter lijken dan de rest van het scherm, zeker in de avonduren als m'n werkplek minder goed verlicht is valt het me op.

Als ik in een verduisterde kamer een volledig zwarte achtergrond instel en de brightness op 100 zet, ziet het als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Zaa6qHZlAldjDXtS5iVmhwbf/thumb.jpgTBD

Nu is dit niet echt een situatie die ik ooit meemaak, but you get the point ;)

Hoe sterk is dit bij jullie? (linkje naar wallpaper)Heb geen zin om m'n display enkele weken te moeten missen als deze hetzelfde terugkomt van 'reparatie'.

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik zal morgen even voor je testen!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Super!

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Fietsbel schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:55:
Ik zal morgen even voor je testen!
Ben je toevallig nog in de gelegenheid om dit te testen? :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
M@cer schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:22:
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met de HUB in het Thunderbolt Display? Ik krijg wel beeld, maar de overige functies werken niet (usb, ethernet, cam, geluid).
Inmiddels is mijn scherm ter reparatie geweest en hebben ze de Thunderbolt kabel van het scherm vervangen. De HUB werkt nu weer als een zonnetje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Momenteel ben ik in bezit van een MacBook Pro Retina, en ben ik van plan om een 27'' Thunderbolt Display voor op mijn slaapkamer aan te schaffen.

De laatste update van dit scherm is inmiddels al meer dan een jaar geleden, en dat terwijl USB 3.0 net een paar maanden geleden in bijna alle Apple Mac producten is geïntroduceerd.

Nu vraag ik mij af of wij zo'n update ook op korte termijn kunnen verwachten voor het Thunderbolt display.
Iemand een idee?

Tevens wil ik nog weten of er ook een MacSafe 2.0 adapter bij het Thunderbolt Display geleverd wordt.

Alvast bedankt! :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris

OkselFris

HardCoreGamer schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:37:

De laatste update van dit scherm is inmiddels al meer dan een jaar geleden, en dat terwijl USB 3.0 net een paar maanden geleden in bijna alle Apple Mac producten is geïntroduceerd.
Stiekem zit ik daar ook op te wachten. Ik wil graag mijn Led Cinema vervangen voor een Thunderbolt versie, maar zit toch eerst te hopen op een USB3 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Wat ik mijzelf trouwens ook nog afvraag is, hoe werkt het Thunderbolt display i.c.m Windows 7 (Bootcamp)?
Ik heb zitten Googelen, maar ik heb nog nergens kunnen lezen of je de handige functie: ''Klap je MacBook dicht, ga daarna verder op je Thunderbolt display'' ook in Windows kunt gebruiken.

Ook heb ik nergens kunnen lezen of de iSight camera werkt in Windows. (Liever niet, aangezien je dan makkelijk te begluren bent door hackers... :P)

Weet iemand het?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

HardCoreGamer schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:37:
Alleen de MBA en MBP hebben USB3, de Mac Mini, iMac en Mac Pro zitten nog op USB2. Het grootste deel zit dus nog op USB2 en eerlijk gezegd verwacht ik een update pas na de iMac update. Geruchten gaan dat er problemen zijn met de schermen voor de nieuwe 27" iMac, en ik denk dat Apple daar prioriteit aan zal geven.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
Wil dit scherm gaan kopen voor mijn pc (windows), wat zijn de ervaringen m.b.t. gamen? Lees op het internet enorm wisselende verhalen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Laatst online: 21-08 18:42
Zou je niet even wachten nu er net een nieuwe iMac is aangekondigd? Dat scherm gaat natuurlijk nog dunner worden of gecombineerd met iTV verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SL65 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:23:
Wil dit scherm gaan kopen voor mijn pc (windows), wat zijn de ervaringen m.b.t. gamen? Lees op het internet enorm wisselende verhalen namelijk.
Koop dan een samsung of dell monitor met hoge resolutie.
Apple display is geen killer met 12 ms:)
Het werkt hier prima met black ops 2 en bf3 maar er zijn snellere schermen.
Alleen maar een cinema kopen voor gaming is zinloos:)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
Robberto schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:30:
Zou je niet even wachten nu er net een nieuwe iMac is aangekondigd? Dat scherm gaat natuurlijk nog dunner worden of gecombineerd met iTV verhaal.
Klinkt interessant maar er is nog weinig concreets te vinden. :)
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:40:
[...]

Koop dan een samsung of dell monitor met hoge resolutie.
Apple display is geen killer met 12 ms:)
Het werkt hier prima met black ops 2 en bf3 maar er zijn snellere schermen.
Alleen maar een cinema kopen voor gaming is zinloos:)
Voornamelijk vanwege de looks en de hoge resolutie. Ik game af en toe ook nog (bf 3, GTA IV) dus was benieuwd naar ervaringen.

[ Voor 33% gewijzigd door SL65 op 05-12-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Laatst online: 21-08 18:42
Klopt, maar over de nieuwe iMac was ook niks bekend. Ik verwacht binnen 3 maanden wel een nieuw scherm samen met de Mac Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• descon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 07:30
Nu zit ik zelf ook aan een Thunderbolt display te denken, alleen ben bang dat er een nieuwe aankomt. Is daar al iets over bekend ?

Vind het vervelend dat als ik net een scherm koop er een maand later een nieuwe variant in de winkel ligt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 17:57
Ook ik zit aan een Thunderbolt display te denken, enige waar ik eigenlijk nog mee zit is het volgende: Hoe zal dit scherm zich houden in de toekomst? Of beter gezegd, hoe zal Thunderbolt zich houden in de toekomst? Als ik nu een scherm van 10 jaar geleden pak en ik wil die aan sluiten is dat geen probleem, zal ik over 10 jaar mijn Thunderbolt scherm ook nog aan kunnen sluiten, dan wel op een mac dan wel op een pc?

fotoblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris

OkselFris

ViolatoR schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:57:
Ook ik zit aan een Thunderbolt display te denken, enige waar ik eigenlijk nog mee zit is het volgende: Hoe zal dit scherm zich houden in de toekomst? Of beter gezegd, hoe zal Thunderbolt zich houden in de toekomst? Als ik nu een scherm van 10 jaar geleden pak en ik wil die aan sluiten is dat geen probleem, zal ik over 10 jaar mijn Thunderbolt scherm ook nog aan kunnen sluiten, dan wel op een mac dan wel op een pc?
Niemand kan je vertellen hoe het over een 10 jaar er voor staat. Ik gok dat het er wel goed voor zal staan. Thunderbolt wordt langzaam goedkoper en heeft zeker voordelen t.o.v USB3. Ook zie je dat het langzaam in de pc wereld wordt geïntroduceerd.
Ik zou op dit moment wel even wachten met de aankoop. Ik wacht zelf ook nog even (heb nu een Led Cinema), maar de nieuwe thunderbolt display zal waarschijnlijk een aantrekkelijke upgrade zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 17:57
Ja precies, het had mooi geweest als het thunderbolt display ook nog gewoon een mini displayport aansluiting had, dan had de keuze niet zo moeilijk geweest. Je ziet inderdaad wel steeds meer PC moederborden met een thunderbolt aansluiting, ik neem aan dat het ACD daar dan ook gewoon op werkt?

fotoblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Laatst online: 14:20
iApp schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:57:
Wat ik mijzelf trouwens ook nog afvraag is, hoe werkt het Thunderbolt display i.c.m Windows 7 (Bootcamp)?
Ik heb zitten Googelen, maar ik heb nog nergens kunnen lezen of je de handige functie: ''Klap je MacBook dicht, ga daarna verder op je Thunderbolt display'' ook in Windows kunt gebruiken.

Ook heb ik nergens kunnen lezen of de iSight camera werkt in Windows. (Liever niet, aangezien je dan makkelijk te begluren bent door hackers... :P)

Weet iemand het?
Dichtklappen werkt gewoon. Of je webcam werkt weet ik niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Xcist op 04-03-2013 13:04 ]

Pagina: 1 2 Laatste