PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W
Mogelijk dat er in de BIOS de onboard sound uit staat, of een schuifje op de laptop. Het lijk of Windows geen hardware er voor gevonden heeft.
Wat staat er bij Apparaatbeheer over geluids apparatuur ?
Als daar niks staat zou ik even contact opnemen met de winkel, gezien deze uit de doos direct de fout had gewoon op garantie gooien. klinkt meschien niet echt heel tweakerig, maar neem aan dat je tante de laptop wil gaan gebruiken
Als daar niks staat zou ik even contact opnemen met de winkel, gezien deze uit de doos direct de fout had gewoon op garantie gooien. klinkt meschien niet echt heel tweakerig, maar neem aan dat je tante de laptop wil gaan gebruiken
[ Voor 36% gewijzigd door gulie op 05-08-2010 14:11 ]
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Bedankt voor je reactie. Er zit geen schakelaar op de laptop voor geluid, alleen voor wifi. De bios is heel erg beperkt en kan niks instellen qua onboard geluid.gulie schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:07:
Mogelijk dat er in de BIOS de onboard sound uit staat, of een schuifje op de laptop. Het lijk of Windows geen hardware er voor gevonden heeft.
Ja dat ben ik nu ook van plan. Ga de laptop zo inpakken. Ga zaterdag weer naar Nederland toe en voor die tijd moet ze gewoon een goed werkende laptop hebben
PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W
Heb ondertussen een nieuwe identieke Sony Vaio laptop gekregen van de winkel waar ik hem had gekocht. Geluid doet het nu wel gelukkig! Ik heb gelijk Sony Update verwijderd, dit is een programmatje van Sony die de drivers en andere Sony programmas update. Ik heb een vermoeden dat Sony Update de audio driver heeft geupdate bij de vorige laptop en dat dit het probleem veroorzaakte.