[PW - feat] monitor filter op eigenschap '200 Hz'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik mis in de eigenschappen van een monitor de horizontale refresh rate in Herz.
Zodoende kan ik niet filteren op 200120Hz monitoren, die nogal schaars zijn, voor het configureren van een 3D Vision geschikt systeem.

Ik ben benieuwd of deze eigenschap kan worden bijgehouden en of daar vervolgens op gefilterd kan worden.

Thanks, MrJayMan

[ Voor 2% gewijzigd door JJ Le Funk op 05-08-2010 14:41 . Reden: Hz correctie ]

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Na nog wat zoekopdrachten te hebben geprobeerd zie ik dat in de volgende topics dezelfde request gedaan wordt:

Monitoren en de laatste 3D ontwikkelingen
120hz in specificaties monitoren

Overigens nog zonder reactie.

Voorbeeld van een '3D monitor', oftewel, 120Hz LCD monitor:pricewatch: Samsung Syncmaster 2233RZ

[ Voor 31% gewijzigd door JJ Le Funk op 05-08-2010 14:42 . Reden: vb toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
De specificatie is toegevoegd!

Het zal nog even duren voordat bij alle reeds ingevoerde 3D-monitoren de specificatie ingevuld is. Nieuwe monitoren worden vanaf nu van deze spec voorzien.

Mocht je een monitor tegenkomen waarvan de specificatie niet ingevuld is, verzoek ik je vriendelijk middels de knop 'Specs verbeteren' dit door te geven.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
geweldig!
De komende jaren zullen er nog wel een aantal waarden bijkomen van deze eigenschap.

Korte vraag:
In de filter-sidebar, sectie Monitoren, valt mij nu ook het filter 'refresh rate' op met maateenheid MHz. Volgens mij heeft dit betrekking op de RAMDAC.
Nu met de toevoeging 'Herz', is voor de leek user het verschil tussen MHz en Hz voldoende duidelijk? Het betreft beide refresh-rates en het is dezelfde maateenheid, zij het in andere orde van groote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan

Kraan

Veteraan
Ah! Goed dat je dat nog even meldt. Die spec Refresh Rate was daar onjuist geplaatst, maar is nu weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3lderland
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-03-2021
Dit staat er deels los van, deels niet. Kan er bij de monitoren ook een filter komen voor "3D" Die kun je nu niet eenvoudig vinden. Misschien kan het meteen uitgebreid worden met de technologie: Shutter Bril of Polarized Bril?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan

Kraan

Veteraan
Dat is raar, ik meen dat er naar aanleiding van dit topic juist een filter voor 3D toegevoegd is (nog geen 3D-soort), maar dat bleek dus niet het geval te zijn.

De specificatie en het filter is toegevoegd, maar is nog maar bij één monitor ingevuld. Het zal dus even duren voor de specificatie bij alle modellen ingevuld is en er zinvol valt te filteren.

Pagina: 1