Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik denk dat je er voor moet betalen 
En dat lijkt me ook helemaal niet raar.
En dat lijkt me ook helemaal niet raar.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
ik heb mijn banner laten staan, en ik krijg die mail ook. maar als je goed leest ben je tot niets verplicht. je MAG upgraden --> het HOEFT dus niet.
namezero geeft nu geen gratis domains meer weg, maar eerst wel. volgens mij mag je die gewoon houden.
het heeft natuurlijk voordelen om ervoor te betalen, omdat je dan meer opties krijgt. maar ik ben een echte hollander, dus ik betaal nix.
ik zie wel waar het schip strand.
namezero geeft nu geen gratis domains meer weg, maar eerst wel. volgens mij mag je die gewoon houden.
het heeft natuurlijk voordelen om ervoor te betalen, omdat je dan meer opties krijgt. maar ik ben een echte hollander, dus ik betaal nix.
ik zie wel waar het schip strand.
eeehm.. die upgrade is om het domein toe te eigenen, maar het is niet verplicht, je kan ook w8en tot de afloopdatum bereikt is en je kunt hem ergens reggen.. 
kheb ook een namezero domein, en ik ga echt niks betale hoor
misschien dat het voor mensen die de banner laten staan een optie is, maar als je je banner hebt weggehaald, ben je wel degelijk de lul hoor.
Verwijderd
Ik denk dat je je daar vergistOp maandag 12 maart 2001 15:28 schreef jefje het volgende:
eeehm.. die upgrade is om het domein toe te eigenen, maar het is niet verplicht, je kan ook w8en tot de afloopdatum bereikt is en je kunt hem ergens reggen..
ik ben als ik dit niet doe mijn resettim.com kwijt.
omdat ik de banner had weggehaald.
ik lees net nog in mijn mailtje:
Upgrade to the Plus Service and you get:
- A NavBar you can hide (no advertising)
- A Web-mail account with 10MB of e-mail space
- Domain transferred to you
(allow 8 weeks for updated Who-Is listing)
- A full year registration from the day you upgrade
- A Plus Member toll-free support line (coming soon)
dus als je het zo bekijkt hebbie voor 30 piek heb ik mijn domain weer trug voor een jaar. denk dat ik het wel ga doen nu ik er zo over nadenk.
gvd en een jongen maar uit me klas zeggen ja je kunt die banner weghalen, ff zoeken kijk hub weg banner,2 maanden later hub mailtje voilence resettim.com en hccdagen.net :(:(
. heb ik weer.
omdat ik de banner had weggehaald.
ik lees net nog in mijn mailtje:
Upgrade to the Plus Service and you get:
- A NavBar you can hide (no advertising)
- A Web-mail account with 10MB of e-mail space
- Domain transferred to you
(allow 8 weeks for updated Who-Is listing)
- A full year registration from the day you upgrade
- A Plus Member toll-free support line (coming soon)
dus als je het zo bekijkt hebbie voor 30 piek heb ik mijn domain weer trug voor een jaar. denk dat ik het wel ga doen nu ik er zo over nadenk.
gvd en een jongen maar uit me klas zeggen ja je kunt die banner weghalen, ff zoeken kijk hub weg banner,2 maanden later hub mailtje voilence resettim.com en hccdagen.net :(:(
Verwijderd
Vuile schooiers zijn het
ok waarom.
1. 1 Februari emailtje, uw domein wordt gedeactiveerd op 10 februari
2. 10 Februari emailtje, special service voor 24,95
3. een week geleden, special service voor 14,95
4. wil je de special service voor 14,95$ login ik in, druk ik op upgrade service, geef al mijn info af + geldin niet geblokeerde credit card mastercard, wat zegt dat kut ding CREDITCARD DECLINED, fuck namezero
ok waarom.
4. wil je de special service voor 14,95$ login ik in, druk ik op upgrade service, geef al mijn info af + geldin niet geblokeerde credit card mastercard, wat zegt dat kut ding CREDITCARD DECLINED, fuck namezero
Verwijderd
Ach ja. Namezero. Werkte tijd geleden wel goed. Tegenwoordig is 't nix meer! 
Heb ook een domeintje bij NameZero. Ik lekker die kl#te-banner weggehaald, maar daar kwamen ze helaas op een gegeven moment achter.
Ik krijg een mailtje dat het domein 11 februari opgeheven zou worden. Ik kan upgraden om het te behouden.
Na, ik lekker wachten, xiewel waar 't schip strandt.
Affijn, 11 februari. Ik krijg een mailtje: Het domein wordt geannuleerd als je nu niet upgrade.
En ik weer wachten... en wachten... maar het domein werkt nog steeds! Hehehe!
En ongeveer 2 a 3 keer per maand komen met zo'n mailtje: Upgrade now!!! Or lose your domain! Na, xiewel hoor!
Ik weet niet hoe erg ze er op letten, maar tot nu toe heb ik er nog nix van gemerkt!
_-< PredatorX >-_
Heb ook een domeintje bij NameZero. Ik lekker die kl#te-banner weggehaald, maar daar kwamen ze helaas op een gegeven moment achter.
Ik krijg een mailtje dat het domein 11 februari opgeheven zou worden. Ik kan upgraden om het te behouden.
Na, ik lekker wachten, xiewel waar 't schip strandt.
Affijn, 11 februari. Ik krijg een mailtje: Het domein wordt geannuleerd als je nu niet upgrade.
En ik weer wachten... en wachten... maar het domein werkt nog steeds! Hehehe!
En ongeveer 2 a 3 keer per maand komen met zo'n mailtje: Upgrade now!!! Or lose your domain! Na, xiewel hoor!
Ik weet niet hoe erg ze er op letten, maar tot nu toe heb ik er nog nix van gemerkt!
_-< PredatorX >-_
dus bij namezero werkte jou creditcard niet?Op donderdag 15 maart 2001 02:53 schreef hans_20 het volgende:
Vuile schooiers zijn het
ok waarom.
Verwijderd
ach en anders ga je toch gewoon naar www.glow.nl
http://www.marten.glow.nl en http://marten.glow.nl staan toch ook leuk
wel een enorme bannerOp zaterdag 17 maart 2001 22:49 schreef SoDM2k het volgende:
ach en anders ga je toch gewoon naar www.glow.nl
Pagina: 1