Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• dadio54321
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18-06 15:43
Hallo,

Ik heb een galaxy s i9000. En wil deze graag syncen met mijn exchange account van mijn werk.

Ik krijg geen foutmelding op mijn instellingen. Alleen ik krijg geen gesynchroniseerde mail, calender of contacten.

Wat is er mis??

Mijn excuses Wasted.

Het betreft een exchange 2003 server.
emailadres: dennis@uniwin.nl
ww: wachtwoord daarvoor
Domein/gebruikersnaam: domein waarop ik met mijn pc verbinding maak is itl.local en gebruikersnaam voor mij is dennisv dus itl.local/dennisv
wachtwoord: spreekt voor zich
exchange server: www.uniwin.nl/itl
geen ssl

dadio54321 wijzigde deze reactie 05-08-2010 12:36 (41%)

• wasted247
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 21-05 13:40
Mijn glazen bol zegt: er is iets mis... |:(

Je topic start mist redelijk wat informatie, welke instellingen, welke exchange server, welke versies. enzovoorts. Wij kunnen deze zaken natuurlijk niet allemaal gokken. Sowieso lijkt me dat de afdeling systeembeheer van je werk je beter kan helpen, die weten immers wat de mogelijkheden zijn (en hebben toegang tot de logs).

Verwacht je echter dat wij ook meedenken, zal je toch iets duidelijker moeten zijn in jouw informatie verstrekking.

wasted247 wijzigde deze reactie 05-08-2010 12:29 (11%)

• TheRookie
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1100RT

Probleem met het certificaat, kan zijn dat Android daar een melding over geeft die je eerst moet accepteren.
En wat wasted247 zegt, je kan beter contact opnemen met jullie systeembeheer.

• dadio54321
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18-06 15:43
Ik krijg helemaal geen bericht over een certificaat of iets.

Bij bijv een nokia n97 of n95 werkt het wel gewoon. Krijgen ze wel een vraag over eht certificaat, maar daarna
werkt het.

• ParaNoiMia
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 17-06 16:47
quote:
dadio54321 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:20:
Ik krijg helemaal geen bericht over een certificaat of iets.

Bij bijv een nokia n97 of n95 werkt het wel gewoon. Krijgen ze wel een vraag over eht certificaat, maar daarna
werkt het.
Dit lijkt me niet goed. itl.local/dennisv moet zowiezo itl\dennisv zijn

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 E3 2019

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True