Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows Update Service aan = computer traag

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb hier een systeem staan, als het Windows Update service aanstaat dan is het ding vreselijk traag.
Als ik de Windows Update Service uit zet is er niks aan de hand.

Iemand een verklaring / mogelijke oplossing?
Ik word dr gek van.

• BasGit
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-07 01:58
Welke Windows versie gebruik je ? Ik gebruik nu Windows XP sp3 en heb er nu ook al een paar dagen last van.
Wuauclt.exe en svcost vreten geheugen en de processor op en je kan de pc neit meer normaal bedienen.
Heb tijdelijk auto update uitsaan.
Om de een of andere reden kan ik ook niets meer updaten via windows update.
Heb de pc net opnieuw geinstalleerd.
Het werkte weer goed totdat ik een paar updates klaar had en opnieuw startte.
Volgens mij is de laatste update de boosdoener, maarjah ben geen expert in die vak.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:26:
Hoi,

Ik heb hier een systeem staan, als het Windows Update service aanstaat dan is het ding vreselijk traag.
Als ik de Windows Update Service uit zet is er niks aan de hand.

Iemand een verklaring / mogelijke oplossing?
Ik word dr gek van.
Ik mis een aantal dingen in je topicstart die we hier wel graag willen zien.
Nu je zelf geconstateerd hebt dat het over is als je de service uitzet, kan je natuurlijk ook met process monitor of je taskmanager kijken wat er aan de hand is.

Maar aangezien je zelfs nalaat te vermelden over welke Windows variant je het uberhaupt hebt lijkt het me verstandiger dat je het even opnieuw probeert met een topicstart die voldoet aan wat in het Het algemeen beleid en met name de Quickstart genoemd wordt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.