Toon posts:

[Telfort] huidig abonnement + nieuwe internetbundel mogelijk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel heb ik een Telfort sim only 200 + smsbundel voor 24 maanden. Dit abonnement loopt per begin maart 2011 af, maar eigenlijk ben ik nu op zoek naar een smartphone. Grote vraag is dus wat nu het handigst en aantrekkelijkst is om te doen.

Mijn eerste vraag is of het bijvoorbeeld mogelijk is dit abonnement uit te breiden met een internetbundel. De telefoon koop ik dan gewoon ergens los. Ik wil echter niet dat de internetbundel langer loopt dan de rest van het contract. Ik vroeg mij af of dit überhaupt mogelijk is? Via 'Mijn Telfort' kan ik deze optie niet selecteren.

Of moet ik gewoon wachten tot de 'early renewal' van mijn contract zodat ik dan een telefoon kan uitzoeken in december 2010. Ik heb echter gelezen dat het nieuwe abonnement dan ook pas per begin maart 2011 in gaat. Klopt dit?

Voor mijn gevoel zit ik een beetje vast aan mijn abonnement voor het komende half jaar. Iemand een goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Telfort bellen is het makkelijkst natuurlijk, en dat kost je niks.

Bij T-Mobile heb ik dit een keer gedaan, was geen enkel probleem. Punt is wel dat ik dus een nieuwe jaar-periode ben aangegaan. Nu Web'n'Walk nemen houd in dat m'n abo dus minimaal nog een jaar loopt. Je kan dus niet een halfjaar abo nemen.

Ik vermoed dat Telfort dus zal zeggen: Prima, we zetten er een internet bundel op, maar dan loopt je contract nog wel tot augustus 2011, en dat wil je dus niet.

Maarja, misschien dat Telfort daar anders mee om gaat dan T-Mobile toen ik dit deed. De enige die echt het juiste antwoord kan geven is natuurlijk Telfort ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Punt is dat ik nu 6,95 per maand betaal voor bellen en sms-en. Dat wil ik eigenlijk zou houden. Zal straks eens bellen met Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:59
Ik had een vergelijkbare vraag, volgens de online Telfort KS eindigt je later ingestelde bundel op dezelfde dag als je "echte" abonnement. Link Je kan je later ingestelde bundel alleen niet tussentijds opzeggen, maar dat lijkt me geen probleem.

Eerder voegde ik een sms-bundel aan mijn sim-only abonnement toe, er veranderde toen niets aan het tarief van de eerdere belbundel.

Extra info, van de Telfort site:
Voorwaarden

Als u uw Surf & Mail bundel wilt opzeggen geldt een opzegtermijn van één maand.
Uw Surf & Mail bundel gaat direct in.
De eerste keer verhogen kan 30 dagen nadat de bundel aangesloten is.
U kunt maximaal één Surf & Mail bundel tegelijk hebben.
Telfort brengt geen kosten in rekening voor het toevoegen van uw bundel.

Het toevoegen van uw bundel heeft geen consequenties voor uw contracttermijn.

U mag geen betalingsachterstand hebben.
Surf & Mail is bedoeld voor internetten, e-mailen en chatten op uw mobiele telefoon. Het is niet toegestaan om met Surf & Mail gebruik te maken van:
voice-over-IP;
pushmail;
andere handelingen, waarbij een grote hoeveelheid data wordt verbruikt;
een laptop
Op Telfort mobiel internet en Surf & Mail is een Fair Use Policy van toepassing.

[ Voor 46% gewijzigd door driedees op 05-08-2010 16:17 ]

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat is eigenlijk precies het antwoord dat ik zoek. Nu nog een smartphone gaan uitzoeken :)