Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 15:31
NL 1,2 en 3 kan je gratis ontvangen.
Nu heb ik een digitenne kastje met antenne.
Hiermee kan ik inderdaad NL 1,2 en 3 ontvangen (ik heb geen abonnement)
Nu wil ik dit digitenne kastje er graag tussenuit halen. Als ik de antenne van de digitennereciever rechtstreeks op de tv aansluit, vindt de tv geen kanalen. Waarschijnlijk heeft dit te maken met het feit dat de antenne een soort voeding nodig heeft (ledje op de antenne brand wanneer deze op de reciever is aangesloten, maar niet wanneer ie op de tv is aangesloten) Op digitenne.nl zie ik een insteekkaart en een antenne staan. Weet iemand of dit een ander soort antenne is en of ik zonder insteekkaart maar met betreffende antenne wel NL 1,2 en 3 kan ontvangen? Of is er nog een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:01
Je hebt een power inserter nodig om je antenne van power te voorzien.
Ik heb zelf deze gekocht en dat werkt perfect met de standaard antenne die bij het digitenne kastje zit. 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Exar op 05-08-2010 18:42 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Is het misschien tijdelijk mogelijk om de boel door te lussen? Weet niet of die optie er op zit, maar de antenne in het decoder kastje steken, en vandaar weer een kabeltje naar de antenne ingang op je TV? Wel decoder aanzetten ivm de stroom misschien. Weet dus niet of er een doorlus op zit, en of het signaal doorgegeven wordt, maar zo kan je misschien stroom op het circuit krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door _XipHiaS_ op 05-08-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit Arntzen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 15:31
Exar schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:42:
Je hebt een power inserter nodig om je antenne van power te voorzien.
Ik heb zelf deze gekocht en dat werkt perfect met de standaard antenne die bij het digitenne kastje zit. 8)
Geniaal! Dat is wat ik nodig heb, bedankt!