Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmorgen

Ik ben zojuist nieuw op het tweakers forum al volg ik het nieuws al jarenlang.
sindskort loop ik stage als medewerker beheer ict in een klein huiselijk bedrijfje en er is een probleem waar ik niet erg goed uitkom.

Wij hebben een workcentre pro c 2128 hier liggen voor allerlei print en scan gerelateerde werkzaamheden
Wij willen in dit bedrijf de server wegwerken omdat het niet echt meer nodig is, enige probleem wat ik nu heb is met de scanner van het apparaat, ik had een ftp site opgezet op onze oude server die 24/7 draaide zodat de scan opdrachten via deze server opgeslagen werden. De computer waar ik dit nu op draai is een windows vista systeem, de computer gaat sochtends aan en savonds uit. Maar de ftp site word niet automatisch actief bij het opstarten. Aangezien ik hier niet elke dag ben is dus de vraag of de ftp site automatisch actief kan worden bij opstarten.

ik zal vanavond in mijn eigen tijd eens rondkijken op de forums, totziens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:32

_Apache_

For life.

IIS Admin service en FTP Publishing service op automatic zetten?

Al met al niet echt een ideale setting, maargoed, je zal er wel over nagedacht hebben. :)

[ Voor 72% gewijzigd door _Apache_ op 05-08-2010 09:13 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is voor elkaar. dankjewel apache. was een beetje stom dat ik niet gedacht heb via services dit in testellen. Weinig ervaring waarschijnlijk : >

Voor de duidelijkheid als iemand ook een soortgelijk vraag heeft in de toekomst,
Ik ben naar services gegaan in systeembeheer en heb daar IIS Admin service en FTP Publishing service op automatic gezet zodat ze automatisch opstarten.