Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Er was wat onduidelijkheid. We hebben gisteren zelf ook nog een persbericht vanuit Nederland gehad, waarin wat zaken worden tegengesproken. We zoeken het opnieuw uit.
Het originele artikel dat ik (gisteren al vroeg) had geschreven, bevatte die lijst met deelnemende landen wel. Na kantoortijd kwam er een persbericht binnen bij een collega, waarin geen melding werd gemaakt van de deelnemende landen. Dat is toen in samenspraak met de eindredactie zo doorgevoerd in het artikel.
Vandaag heb ik voor de zekerheid nog eens bij het PR-bureau van Sony geïnformeerd en zelf het persbericht bestudeerd (ik had het gisteren zelf niet eens ontvangen
). Hieruit blijkt dat de wedstrijd überhaupt niet wordt genoemd in het Nederlandse persbericht en dat Nederlanders en Belgen dus waarschijnlijk niet kunnen meedoen aan de wedstrijd om de SLS te winnen.
Ik heb het bericht voorzien van een update en heb nogmaals om bevestiging gevraagd. Mocht die komen, dan updaten we het bericht nogmaals.
Dank voor je oplettendheid in ieder geval
.
Edit: Het is waar
. We mogen niet meedoen. Artikel is voor de tweede en laatste maal van een update voorzien.
Vandaag heb ik voor de zekerheid nog eens bij het PR-bureau van Sony geïnformeerd en zelf het persbericht bestudeerd (ik had het gisteren zelf niet eens ontvangen
Ik heb het bericht voorzien van een update en heb nogmaals om bevestiging gevraagd. Mocht die komen, dan updaten we het bericht nogmaals.
Dank voor je oplettendheid in ieder geval
Edit: Het is waar
[ Voor 6% gewijzigd door Jan Laros op 05-08-2010 10:02 ]