Ik ben momenteel werkzaam in beveiliging en heb hiervoor werk gedaan als koerier en in de fijn-mechanica. Toch ligt mijn hart eigenlijk al sinds mijn jeugd in de computer wereld, maar weigerde om stomme redenen er mijn werk van te maken. Het gaat nu al een tijdje niet meer lekker op mijn huidige werk en wil mijn hart gaan volgen. Ik wil dus de IT in gaan en dan richting (technisch) systeem beheer. Dus netwerken aanleggen/onderhouden, systemen draaiend houden en personeels ondersteuning zeg maar.
Ik heb hier helaas geen tot weinig ervaring mee, behalve dat ik vroeger toen ik klein was nog de eigen moederborden in elkaar mocht solderen en een aantal jaar geleden 2 maanden heb gewerkt in een datacenter waar ik de nodige serverkasten, servers en netwerkkabels heb mogen aanleggen.
Verder heb ik momenteel alleen een niet afgemaakte studie MBO4 horeca ondernemer, MBO2 beveiliger en een diploma Havo (oude stijl, dus zelf vakken gekozen). Het bedrijf waar ik werk is niet bereid om mij te ondersteunen bij omscholing, dus daar kan ik geen enkele hulp van verwachten. Verder werk ik daar full-time (wisseldiensten in de avond) en vanwege de financiele verplichtingen kan ik dat niet opzeggen voor een full-time studie.
Mijn vragen zijn:
Ik heb hier helaas geen tot weinig ervaring mee, behalve dat ik vroeger toen ik klein was nog de eigen moederborden in elkaar mocht solderen en een aantal jaar geleden 2 maanden heb gewerkt in een datacenter waar ik de nodige serverkasten, servers en netwerkkabels heb mogen aanleggen.
Verder heb ik momenteel alleen een niet afgemaakte studie MBO4 horeca ondernemer, MBO2 beveiliger en een diploma Havo (oude stijl, dus zelf vakken gekozen). Het bedrijf waar ik werk is niet bereid om mij te ondersteunen bij omscholing, dus daar kan ik geen enkele hulp van verwachten. Verder werk ik daar full-time (wisseldiensten in de avond) en vanwege de financiele verplichtingen kan ik dat niet opzeggen voor een full-time studie.
Mijn vragen zijn:
- met mijn achtergrond en de richting die ik op wil, wat voor studies en cursussen kan ik het beste doen? Het is voor mij van belang dat ik eventuele studies thuis kan doen, of mijn vrije tijd op het werk. Op internet kom ik daar niet echt veel over tegen.
- De enige opleiding die mij een beetje lijkt aan te sluiten is voor Technisch Beheerder die door Dirksen Opleidingen wordt gegeven. Is iemand ook bekend met deze school/opleider?
- Ik ben ook benieuwd naar wat ik als salaris kan verwachten zonder dat ik met mijn financiele verplichtingen in de knoop kom. Momenteel zit ik op 30.500 volgens laatste jaaropgaaf.
telefoontoestel