windows media center op extern beeldscherm (probleem)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb vandaag een hdmi kabel gekocht en heb mijn pc aangesloten op mijn hd-tv. Nu zit ik met een paar problemen:

- mijn tv geeft het bureaublad weer maar dan vergroot dus de randen van mijn bureablad zijn niet zichtbaar, echter als ik mijn pc met een vga kabel verbindt met mijn tv is dit wel mooi verspreid over mijn scherm,
en als ik een film afspeel is het ook mooi verspreid.

-als ik windows media center wil openen terwijl de hdmi kabel insteekt lukt dit niet in volledig scherm, dan worden alle twee de schermen zwart en er gebeurt niets.

ik hoop dat iemand mij met deze problemen kan helpen.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je overscan al eens uitgezet op je TV? Is de resolutie hetzelfde? Dat zou de randen kunnen verklaren.

Als je je TV als primaire scherm zet, heb je dan wel gewoon beeld met je mediaplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 22:16:
Heb je overscan al eens uitgezet op je TV? Is de resolutie hetzelfde? Dat zou de randen kunnen verklaren.

Als je je TV als primaire scherm zet, heb je dan wel gewoon beeld met je mediaplayer?
-de resolutie van mijn tv en de pc is dezelfde maar als ik deze verander bij een van de twee naar een lager resolutie worden de randen al wat meer zichtbaar, maar ja wat heb je aan een hdmi kabel als je geen hoge resolutie kan instellen dan kan ik beter een vga kabel gebruiken.

-Ik zet mijn tv altijd als primaire scherm dus daar kan het niet aan liggen.

-misschien is het die overscan maar ik kan deze nergens vinden in het menu van mijn tv.