Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Als jarenlange Nokia-gebruiker ben ik toe aan een goede nieuwe telefoon.Ik heb me suf gezocht naar info over de mogelijkheden die er nu zijn.Wat ik begrijp,is viiral geen Nokia kopen,maar een iPhone of een HTC.Ik ven redelijk merkentrouw,dus het liefst wil ik gewoon weer een Nokia.Ik moet een goede internettelefoon hebven,lekker snel en gwbruiksvriendelijk.Aangezien de HTC Desire momenteel de snelste processor heeft,zou dat de telefoon van mijn keuze moeten zijn.Alleen wil ik geen touchscreen!Ik had een aantal telefoons in gedachten,waarvan de Nokia e75 toch wel hoig scoort,vooral door zijn stevigheid en fysieke toetsenborden.Helaas heeft het een processortje van een krappe 400 MHz.Andere kandidaten zijn de N86 8MP en N900.Iets meer CPU,alleen hwt probleem met die phones is dat ze er zi plastic uitzien...is het verschil in CPU nou zo merkbaar of maakt het voor lekker rondsurfen niet zoveel uit?Is het zo dat voor de e75 de Ovi store niet gratis is?Hoop dat jyllie antwoord kunnen geven op deze vragen.Wens:goede betrouwbare telefoon,fijn mee te internetten en een beetje stevigheid.Alvasr bedankt vior de antwoorden!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 17:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Mijn advies is dat je maar moet gaan wennen aan een touchscreen als je wilt gaan internetten, want de e75 en n86 zijn uitlopende toestellen. Verder heb je nog een Nokia e72 waar je naar mijn inziens nooit de ervaring op internet mee zal krijgen als een Desire, iPhone noem ze maar op.

Zelfde verhaal voor Blackberry's enzo, ja je kunt er mee internetten en nee eigenlijk wil je dat niet. Optie voor jouw kan een Nokia e52 zijn.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Een snelle processor niet zo belangrijk, wanneer je hoofdzakelijk wil internetten, maar meer bij het uitvoeren van diverse taken. Bij internet is het belangrijkste : een zo groot mogelijk scherm.
En dan kom je toch weer bij touchscreens uit, want zowel het scherm van de E75, als dat van de E52 zijn te klein om prettig (veel) te internetten. De N900 is natuurlijk perfect voor internet, maar wanneer je die te "plastic" vindt : al eens naar de N97 mini gekeken ? Die heeft een fysiek toetsenbord en een metalen batterijklepje, waardoor hij wat steviger aanvoelt.
De N86 8MP is, zover ik weet, niet meer nieuw te koop, maar binnenkort komt de N8-00 uit, die er, op papier althans, veelbelovend uitziet.

Ik heb het nu alleen over Nokias, omdat je zei, dat je het liefst bij Nokia wilde blijven, maar bij andere merken zijn er ook zeer interessante toestellen te vinden. Maar wanneer jij je 't prettigst voelt met een Nokia, moet je die gewoon nemen, ook al is Nokia dan momenteel niet meer "hip", een telefoon is een gebruiksartikel, geen mode-accessoire.

Maar loop vooral ook eens een winkel binnen, liefst eentje, zoals bijv. de MediaMarkt, waar ze echte toestellen hebben ophangen en geen dummies. Neem de toestellen, die je interesseren, eens in de hand, kijk eens, hoe het "voelt", dan kan mee- of tegenvallen. Zo vind ik persoonlijk de huidige toestellen met groot scherm, die dun, maar wel breed zijn, prachtig om te zien, maar onprettig, om zelf te hebben. Als vrouw heb ik nogal kleine handen, zo'n platte, brede telefoon ligt bij mij echt niet lekker in de hand.

[ Voor 4% gewijzigd door Marly op 05-08-2010 02:24 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als het vooral om internetten gaat kun je misschien beter een tablet kopen waar je ook mee kan bellen. Bijvoorbeeld de Dell Streak (Mini 5)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Let wel op dat als je symbian nokia's gewent bent, de stap naar een n900 net zo groot is als de stap naar een ander merk. Het is totaal nieuw en anders, enkel de pc suite software is nog hetzelfde.
Gebruiksvriendlijk internetten gaat inderdaad het beste met een groot touchscreen, hoe sneller de telefoon hoe beter de gebruikservaring, dus wat versta jij onder gebruiksvriendelijk als je geen touchscreen wil? en nog wel belangrijker, hoeveel wil je uitgeven?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wij gaan niet voor jou uitzoeken welke telefoon je moet kopen. We willen je best helpen met je keuze, maar dan verwachten we specifieke vragen, en tevens verwachten we dat je aangeeft wat je zelf al aan informatie gevonden hebt en waarom je twijfelt.

Daarnaast, je post is nauwelijks leesbaar door slecht gebruik van leestekens en alinea's.

Lees aub Het algemeen beleid even door. Dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.