TS-419P Share Folders verschijnen niet in Web File Manager

Pagina: 1
Acties:

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik had al een topic geopend op de Qnap website maar daar krijg ik weinig response, vandaar dat ik het maar eens bij mijn mede tweakers probeer. Ik zal even in het kort uitleggen wat er aan de hand is.

Ik ben al mijn files opnieuw aan het rangschikken, bestanden die nog op PC's en op mijn interne drive van mijn Tvix staan. Aangezien ik wat ruimte gebrek had heb ik een 2e harde schijf van 2TB geplaatst in mijn Qnap. Daar heb ik een tijdelijke share folder aangemaakt en mijn Tvix bestanden geplaatst.

Hier komt dus het probleem, alle share folders die ik nu aanmaak verschijnen niet op de web file manager. Wanneer ik een nieuwe share aanmaak geef ik keurig netjes alles op en dan bevestigen, de nieuwe folder wordt dan weergegeven in de lijst met share folders in de admin interface. Wanneer ik nu via de Web File Manager mijn nieuw gemaakte share wil benaderen staat deze niet in de lijst, ook vanuit windows als network drive kan ik de nieuwe share niet benaderen, idem als met mijn Tvix (Verbindt via NFS).

Ik heb al de meest recente firmware geinstalled maar dat werkt ook niet. Het gekke is dat die tijdelijke backup share waar mijn tvix bestanden geplaatst zijn wel door windows te benaderen is maar niet door mijn Tvix. Het maakt ook niet uit of ik nou de 1e of de 2e harddrive gebruik om een share aan te maken, het werkt allebij niet.

Alle bestaande shares zijn gewoon keurig bereikbaar.......Ik snap het even niet meer, help?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-11-2025
Bump

Iemand een idee? Ik kan een rollback naar de factory settings doen om het (waarschijnlijk) te fixen, maar het is geen garantie. Tevens raak ik dan al mijn data kwijt en dat probeer it toch wel te vermijden, misschien als laatste redmiddel.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs