Ik heb net een 4870x2 in me computer gezet, maar nu als ik 'm opstart, valt ie na een willekeurige tijd uit en begint ie weer te rebooten. De ene keer haalt ie net aan het achtergrond scherm van windows, de andere keer komt ie amper verder dan de bios.
De rest van m'n setup is een e6750, 1 samsung spinpoint, xfi geluidskaartje, gigabyte ps3dr mobo (volgens mij).
En dat alles word aangestuurd door een nexus 5000 , die 530 watt zou moeten leveren.
Ik had het idee dat als er te weinig stroom werd geleverd, de pc het pas onder load zou begeven.
Zolang ik gewoon een beetje surf kan ik toch nooit teveel stroom vragen?
Maar verder zou ik de oorzaak van het probleem ook niet weten, behalve dan dat het aan mijn voeding ligt?
Iemand zin om te speculeren?
De rest van m'n setup is een e6750, 1 samsung spinpoint, xfi geluidskaartje, gigabyte ps3dr mobo (volgens mij).
En dat alles word aangestuurd door een nexus 5000 , die 530 watt zou moeten leveren.
Ik had het idee dat als er te weinig stroom werd geleverd, de pc het pas onder load zou begeven.
Zolang ik gewoon een beetje surf kan ik toch nooit teveel stroom vragen?
Maar verder zou ik de oorzaak van het probleem ook niet weten, behalve dan dat het aan mijn voeding ligt?
Iemand zin om te speculeren?