Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je kan instellen dat naast gewoon bellen de U600 ook trilt bij inkomende oproepen of smssen, ik kan dit nergens terugvinden! alvast erg bedankt!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Heeft "de U600" (what the hell het ook mag zijn) geen handleiding meegeleverd? Of staat die niet op het inet?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:31

RnB

Ik kan me nog herinneren van mijn U600 (ik neem aan dat we het hier over een Samsung hebben), dat ie dat wel kon.
Dus zoek even goed bij instellingen en dan oproep/beltoon/whatsoever.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Geen idee wat voor iets een U600 moet zijn, maar heb je de handleiding al gelezen? Wat heb je zelf al ondernomen (zoals zoeken op Google) om het op te lossen? Dit voorkomt dat er straks 300.000 users met het zelfde antwoord aan komen wat je al geprobeerd hebt. Daar heb jij niets aan, en wij ook niet ;)

PS: Welkom op T.net

Ey!! Macarena \o/

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 17:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

0900-SAMSUNG is je vriend

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is niet de manier om op GoT een topic te starten. Lees eerst Het algemeen beleid even door, en probeer het dan nog eens.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.