Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[behuizing] Kleine server behuizing.

Pagina: 1
Acties:

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Ik ben opzoek naar een zo'n klein mogelijke behuizing waarin ik:
1x mITX mobo wil plaatsen
1x 5.25" Extern (slimline is genoeg) voor Brander.
3x 3.5" Intern voor HDD.
Daarnaast moet er al in de case een SDHC cardreader zitten en indien die er niet is moet er dus nog 1x 3.5" Extern zijn voor een cardreader.

De lian li PC-Q08B komt aardig in de buurt, maar ik mis hier alleen de cardreader..

Voor de rest kan ik echt helemaal niks vinden wat aan de bovenstaande specs past, zonder dat ik bij een hele grote pc kast terecht kom..

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:32
Dus geeneen van de ITX kasten in de pricewatch voldoet? Dan zul je gewoon naar een wat grotere behuizing moeten kijken.

• Uhmmie
Ik heb ze stuk voor stuk via google opgezocht aangezien er niet in de pricewatch niet altijd bijstaat hoeveel bays ze hebben en tenzij ik iets over het hoofd heb gezien lijkt inderdaad geen een case te voldoen :(.. Dus ik hoopte dat iemand anders nog goede tips had.

• Nielson
Eén van die Chenbro 4 disk hot-swap kastjes niks?

• Uhmmie
Hey die ES34169 is inderdaad volgens mij wel precies wat ik zocht!
Toch nog een kast over het hoofd gezien.. Enige nadeel is dat maar 1 winkel hem volgens de pricewatch kan leveren met een onbekende levertijd :S..

Denken jullie dat die 120W voeding genoeg is voor:

Intel Intel DH57JG +
intel i3 530 +
3x Samsung EcoGreen F3EG, 2TB +
Dvd Brander +
4Gb DDR3

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 00:42

EMP

Krulloos!

Nope, denk het niet.

Maar had je dat zelf echt niet in een psu calculator kunnen invoeren? Eerste hit op google...

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Nielson
De bijna dezelfde maar iets oudere en met externe voeding ES34069 is er blijkbaar ook in 180W. Weet alleen niet of de cardreader standaard is en sdhc aankan.

• Uhmmie
Ik kende die website niet.. Maar net even gekeken en het is wel erg aan de krappe kant.. Ik neem aan dat ik de kast ook wel zonder voeding kan kopen en hier dan zelf een voeding in kan plaatsen.. Vanavond toch maar eens even wat verder zoeken naar deze kast.

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 15:12
Uhmmie schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:44:
Denken jullie dat die 120W voeding genoeg is voor:

Intel Intel DH57JG +
intel i3 530 +
3x Samsung EcoGreen F3EG, 2TB +
Dvd Brander +
4Gb DDR3
Ja, dat denk ik wel. Staged opstarten van de HD's is geen optie met je moederbordje maar dat is gelijk de enige situatie waarbij de voeding tekort kan komen. Er zijn met Google genoeg mensen te vinden die 5 schijven (4x 3,5" data + 1x 2,5" boot) laten werken in dit kastje.

while (! ( succeed = try ()));

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54

AlexanderB

7800 rpm

dat is zat, ik heb een amd die ongeveer evenveel gebruikt en 5 non-eco whatever samsung t166 schijven, en dat werkte prima op een 100w voeding, hoewel dat n beetje randje is, 4 disks op 100w is beter, op 120w moet 5 disks prima kunnen, dus 3 en een brander ook wel :)

mensen die way veel watt voedingen kopen voor hun gamesysteem komen dr ook vanzelf wel achter dat het ding 200w load trekt en misschien n piek naar 400, zeker geen 1200w voeding nodig, en zodoende voor een servertje ook geen 300+w voeding nodig hebt tenzei je echt 10+ schijven hebt..
Pagina: 1