Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] OST bestand van Hotmail importeren?

Pagina: 1
Acties:

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-10 18:31
Beetje specifiek probleem, heb windows 7 opnieuw geinstalleerd omdat ik een ssd'tje erin heb gezet. Geen image gemaakt of iets dergelijks, dus gewoon alles opnieuw installeren.. inclusief Outlook 2007.

Met Outlook Connector haalde ik in mijn oude systeem altijd mijn hotmail op in Outlook 2007. Die kwam in een OST-bestand terecht van 2,5GB+. Dit bestand heb ik gewoon staan, en zou ik graag willen importeren, zodat ik gewoon weer verder kan gaan als op de oude manier in mijn oude systeem.

Maar ik krijg het OST-bestand op geen enkele manier geimporteerd in Outlook 2007 onder de hotmail-map.

Ik heb geprobeerd het nieuwe bestand gewoon te vervangen met het oude bestand, maar dan crasht Outlook. En verder zou ik niet echt iets weten te doen dan alles opnieuw te synchroniseren wat verschrikkelijk lang duurt... is hier niet een omweg voor met het OST-bestand wat ik heb?

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Nee, dat is niet mogelijk nadat je alles al opnieuw geïnstalleerd hebt.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 10:03

Gé Brander

MS SQL Server

Ok, niet mogelijk, maar de volgende keer gewoon alle mail kopieren naar een pst bestand en deze gebruiken. Maar dan nog moet er gesynchroniseerd worden voor alle mail die in hotmail staat.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

ik heb er zelf geen ervaring mee, maar probeer eens uit wat in het commentaar van "Ross" in volgende link staat:
http://www.windowsreferen...for-outlook/#comment-3484

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Dat is niet wat de OP vraagt. Het gaat niet om het redden van data uit een ost-bestand, maar om het hergebruiken van een bestaand ost-bestand met een nieuwe account configuratie zodat het opnieuw synchroniseren overgeslagen kan worden.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info