Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office 2007 versie aanpassen. Pro => SB

Pagina: 1
Acties:

• aem kei
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:24
Hoi,

Een paar maanden geleden heb ik een versie 2007 gedownload vanop internet (legaal via de website van microsoft ;) ).
Ik had gekozen voor de versie small business. Volgens de website van Microsoft was dit hetzelfde als de versie Professional.
Na installatie werkte dit prima. Nu heb ik een licentie aangekocht van een OEM kit voor Small Business maar geeft hij de foutmelding dat het serienummer niet correct is vanwege de verschillende versies.

Nu is mijn vraag:

Kan ik de versie van 2007 pro aanpassen naar 2007 SB zonder verlies van data?
en zoja hoe?

Er is hier niets van terug te vinden op GoT en google is ook niet echt mijn vriend met dit probleem...

Iemand raad?

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

aem kei schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 12:55:
Kan ik de versie van 2007 pro aanpassen naar 2007 SB zonder verlies van data?
en zoja hoe?
Met data bedoel je je documenten? Zo ja, verwijder de ene Office en installeer de andere. Je documenten blijven hierbij onaangetast.

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-11 17:29
Ook je outlook gegevens worden niet gewist door verwijdering/herinstallatie van office dus daar hoef je je ook geen zorgen over maken (alhoewel je zeker een backup moet nemen!)

En zoals JBS zei, de documenten zelf worden ook nooit verwijderd :)

• aem kei
De documenten weet ik dat deze niet gewist worden.
Ik heb het vooral op alles wat te maken heeft met outlook. Mails, kalenders etc.

Dus er staat eigenlijk niets anders op dan alles te verwijderen en opnieuw te installeren?

• vinniel83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-01-2024
Exporteer voor de zekerheid alles van Outlook naar een PST bestand, die kun je later weer importeren wanneer je Office 2007 SB hebt geïnstalleerd en maak eventueel een back-up van je handtekeningen map en NK2 bestand, die kun je later terug kopiëren naar de juiste locatie.

• aem kei
De gemakkelijkste optie blijkt de volgende welke ik nu heb gebruikt:

Gewoon de OPK disc van Office 2007 insteken, product code ingeven en hij past alles automatisch aan.

poepsimpel en geen miserie :)

bedankt voor de tips.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
vinniel83 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:32:
Exporteer voor de zekerheid alles van Outlook naar een PST bestand, die kun je later weer importeren wanneer je Office 2007 SB hebt geïnstalleerd...
Dat is volledig overbodig. Om een backup te maken van je Outlook data kan je simpelweg het huidige pst-bestand kopiëren. Los van dat het exporteren/importeren langer duurt, raak je ook gegevens en instellingen kwijt die opgeslagen worden in het pst-bestand zoals aangepaste weergaven, berichtregels een custom forms.

Voor verdere back-up and restore informatie voor Outlook zie ook;
http://www.howto-outlook.com/howto/backupandrestore.htm

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Pagina: 1