Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

windows 7 op medion pc

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
binnenkort moet ik bij mijn ouder windows 7 installeren. Nu vraag ik mij af als je windows 7 op een medion pc van de aldi installeer kan ik dan problemen krijgen dat bijv. bepaalde specifieke medion drivers ontbreken op de windows dvd, of valt dat wel mee?

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11 16:46

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Misschien eens handig om eerst op de Medion site bij hun driver downloads te kijken wat ze allemaal in de aanbieding hebben voor win7?

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• maurits187
Ja dat is idd een goed idee, ik vermoed dat het installeren nog wel moet lukken maar ik wel wat problemen kan krijgen met geluids/videokaart etc etc drivers.

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
De drivers kan je iha ook vinden op de website van de fabrikanten van de hardware.

Ik zou eerst dit eens doen op die Medion PC: http://www.microsoft.com/.../get/upgrade-advisor.aspx

Heb ik vorige week gedaan op mijn Acer laptop .... en nu draait daar W7 op als een zonnetje.

[ Voor 19% gewijzigd door Haaglander op 04-08-2010 13:56 ]

• maurits187
bedankt voor de tip, daar kan ik wel wat mee.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

maurits187 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 13:17:
Ja dat is idd een goed idee, ik vermoed dat het installeren nog wel moet lukken maar ik wel wat problemen kan krijgen met geluids/videokaart etc etc drivers.
Dan zoek je van tevoren uit of je hardware compatible is.
Er is zelfs een Windows 7 Upgrade Advisor tool waar je dergelijke dingen al mee kan beoordelen.

Een topic openen zonder zelf iets uit te zoeken is niet echt de bedoeling. En daarvoor loop je onderhand lang genoeg mee hier toch? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.