PC Street Fighter 4 Slowmotion

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347748

Topicstarter
Ik heb street fighter 4. Ik speel het spel eerste twee levels of vechters gaat vlot. Daarna gaat het spel in slowmotion. Soort lag maar dan in singleplayer. Ik weet niet waar het aan ligt. Moet ik de instellingen wat veranderen of ligt het aan de spel zelf ? Hij speelt langzaam na 2 vechters. Hij begint wel snel en dan hoppppppp slowmotion. Ik hoop dat iemand me een tip kan geven. Alvast bedankt.

pc
i7 920
2x hd 5770 cucore
6gb ddr3 1600mhz
1tb f3
win7 64bit ultimate
asus moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iambig
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-05 07:16

iambig

* z.o.z *

Laat dat maar aan de moderators over en anders hebben we de Topicreport

[ Voor 70% gewijzigd door psychoclown op 04-08-2010 11:20 ]

NEE: dit is geen signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je het spel opnieuw geinstalleerd? Heb je dit alleen in een campaign modus of ook in het arcade gedeelte (mocht dat aanwezig zijn)?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Dit betreft een vraag/probleem en hoort dus thuis in Spielerij - Problemen & Vragen.

Wat je probleem betreft, wat heb je zelf geprobeerd? Komt dit bij andere spellen ook voor?
Drivers up-to-date? Wat doet je pc tijdens een 'slowmo' (hdd activiteit, temperaturen etc)? Beetje inzet tonen mag wel want met de informatie die je geeft kunnen we (vrijwel) niks.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

probeer de virus scanner eens te disabelen of de map te excluden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347748

Topicstarter
Excuses dat het niet volledig is. Ik heb dit via steam gekocht. Ik speel het gewoon op arcade menu. Bij instellingen heb ik alles op max gezet. En instellingen van mij pc ook allemaal op max. aa x 16 triple buffering verticale sync enz.
Ik heb zelf het instellingen wat lager gezet en weer hoger maar resultaat blijft zelfde. Wat ik nu ook ga proberen het instelingen van mij grafische kaart laag zetten die van street fighter ook en dan kijken wat ie doet. De temperatuur is bij mij meestal tussen 38 en 50. Net toen ik street fighter ging spelen was het 59-66 graden. En hdd activiteit ? Hoe kan ik dat controleren ? Mijn computer is snel doet met alles goed vlot. En heb ook snelle harddisk f3.
Het moet gewoon werken vindt het gek ik heb 2x grafische kaarten.. gvd ^^
Wat mij ook net is opgevallen het eerste twee vechters dan heb ik fps constant tussen 50-60 na de twee vechters daalt het fps naar beneden 25-18.
En al mij drivers zijn up do date. Heb het spel via steam ook opnieuw geinstalleerd 2x keer zelfs.
Ik heb ook hier en daar gekeken meerdere mensen hebben dit probleem. Ik blijf proberen.
En bedankt aan iedereen die wat heeft geschreven.

thx greetings.
Pagina: 1