Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
In die link staat zelfs als titel 'Cubtile, the first multitouch 3D device', of snap ik je nu niet?
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Uit diezelfde bron:.oisyn schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:08:
nieuws: Onderzoekers ontwikkelen 3d-multitouch-display
[...]
Als je die link volgt, dan zie je dat dat heel wat anders is. Het bronartikel laat de hele term "cubtile" niet eens vallen, dus volgens mij is het ongerelateerd.
Cubtile™ is a cube that allows, due to its multitouch 3D tactile technology, intuitive manipulation of 3 dimension objects displayed on a screen. Cubtile applications are unlimited and provide new methods of interaction and visualization.
Ja, en als je naar de plaatjes kijkt zie je dat het echt compleet iets anders is. Namelijk een kubus met touch-sensors.

(En in dit plaatje heeft de gebruiker niet eens een bril op, hij kijkt naar een normaal scherm)
Of vinden jullie dat hetzelfde eruit zien als

(En in dit plaatje heeft de gebruiker niet eens een bril op, hij kijkt naar een normaal scherm)
Of vinden jullie dat hetzelfde eruit zien als

[ Voor 91% gewijzigd door .oisyn op 04-08-2010 13:07 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Je hebt helemaal gelijk: het zijn twee verschillende systemen. Ik kon geen alternatieve link vinden op de website van de fabrikant voor het product dat ze op de SIGGRAPH-conferentie hebben laten zien. De link is dan ook verwijderd.
Bedankt voor je feedback
Bedankt voor je feedback