🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Maar niet voor 25 euro extra, en daar gaat het juist omAnoniem: 22659 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:19:
Volgens mij kun je dat toch bij iedere Dell computer krijgen?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Anoniem: 22659
Er zijn genoeg fabrikanten die dergelijke constructies bieden, zoals bijvoorbeeld Miele, dus echt vreemd is dat nietAnoniem: 22659 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 17:20:
Ik heb nog nooit gehoord van een constructie waarbij je fabrieksgarantie bij zou kopen (tenzij je dus direct bij de fabrikant koopt of tenzij je het over een product hebt dat aan huis wordt gerepareerd).
Ik mag hier niet spammen, maar er zijn genoeg andere webshops die dergelijke "service certificaten" (let wel: garantie is iets wat je wettelijk hebt en niet kan "bijkopen") aanbieden, gewoon verder kijken dan OBCS.
Dat lukt je never de nooit niet zonder extra 'serive', want meer is het natuurlijk niet.
Toko's die dit aanbieden: Wehkamp, Dixons, BCC (vast nog wel meer, maar die weet ik ff niet).
Ey!! Macarena \o/
Anoniem: 22659
Die repareren dus aan huis (vandaar mijn uitzondering), maar feitelijk neem je een verzekering bij ABN-Amro (heb em zelluf ookErkens schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 17:26:
Er zijn genoeg fabrikanten die dergelijke constructies bieden, zoals bijvoorbeeld Miele, dus echt vreemd is dat niet
Ik mag hier niet spammen, maar er zijn genoeg andere webshops die dergelijke "service certificaten" (let wel: garantie is iets wat je wettelijk hebt en niet kan "bijkopen") aanbieden, gewoon verder kijken dan OBCS.
De bedoeling van dit topic is het spammen van shops/merken die een dergelijke goedkope (!) garantie aanbieden (prijsklasse 30 euro). Als jij dus winkels/merken weet die aan die randvoorwaarde voldoen dan nodig ik je van harte uit om die kennis te delen!
Wel weet ik dat Acer een 3-jarige garantie geeft voor 60 euro.
[ Voor 8% gewijzigd door Bolletje op 04-08-2010 19:12 ]
OBCS gaf deze inderdaad zelf...dominator schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 17:12:
Let wel op hoe die 3 jaar garantie geregeld is. Geeft OBCS die zelf? Of krijg je een certificaat van de fabrikant (acer, toshiba enz enz.) waarmee je je 3 jaar garantie kan claimen? Het zou ook nog kunnen dat het via een 3e partij loopt bijvoorbeeld een verzekeringsmaatschappij.... Gezien het lage bedrag (3 tientjes) vermoed ik dat OBCS zelf het risico op zich neemt, op zich niks mis mee zolang ze hun woord maar houden en vooral niet failliet gaan. Want dan heb je er niks meer aan.
En ik natuurlijk ook !Anoniem: 22659 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:09:
[...]
De bedoeling van dit topic is het spammen van shops/merken die een dergelijke goedkope (!) garantie aanbieden (prijsklasse 30 euro). Als jij dus winkels/merken weet die aan die randvoorwaarde voldoen dan nodig ik je van harte uit om die kennis te delen!
Bedankt voor de tip !Bolletje92 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:12:
Wel weet ik dat Acer een 3-jarige garantie geeft voor 60 euro.
Voor mensen die de laptop veel onderweg gebruiken vind ik het die 109 euro zeker waard. (En nee ik werk niet bij Mahé)
Bij diverse merken kun je gewoon garantie bijkopen.Anoniem: 22659 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 17:20:
Ik heb nog nooit gehoord van een constructie waarbij je fabrieksgarantie bij zou kopen (tenzij je dus direct bij de fabrikant koopt of tenzij je het over een product hebt dat aan huis wordt gerepareerd). Ik neem aan dat het over een garantieplan van de winkelier zelf gaat; een verzekeringsmaatschappij heeft vaak een dekking tegen onheil van buitenaf en is vaak wat duurder.
Zoals Acer, HP/Compaq, Sony etc.
Meestal moeten deze binnen 90 dagen na de aanschaf van de laptop geactiveerd worden en ik geloof soms in het eerste jaar.
http://tweakers.net/price...ntie-en-servicepacks.html
Deze garantie packs kosten wel wat meer dan 25 euro.
Ik geloof dat je ook bij redcoon redelijk goedkoop garantie kunt bijkopen ik weet alleen niet hoe het met de kwaliteit van hun service zit.