Toon posts:

MSI K7T PRO 2A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo
ik zit met een vraag of probleem
namelijk ik heb zaterdag een moederbord bij norrod gekocht een MSI K7T PRO 2A KT133 Socket A nu zeggen ze dat het et zelfde bord is als deze MSI K7T RAID KT133A Socket A
ik wou dus deze hebben maar die hadden ze nog niet maar nu lees ik overall dat het een oud bord is de chipset ben ik bekocht en moet ik hem terug brengen? :(
gr peter

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Tja, wat je bekocht noemt. Voor MSI gaat het om een nieuwe versie van een bestaand bord (de hele K7T-Pro reeks heet MSI-6330).

Als Norrod je te goede trouw een K7T-Pro2A verkocht hebben, is het hun schuld niet als jij niet doorhad dat daar een gewone KT133 opzit en niet de nieuwere KT133A (die op de K7T-Turbo zit).

Hebben ze het echter als Turbo verkocht, dan zou ik snel terug gaan om te ruilen.

Oslik, blyat! Oslik!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:46

Lordy79

Fundamentalist

* Lordy79 werkt bij norrod. Ik zie dat je in bedum woont dus zul je bij mijn collegee in Groningen zijn geweest...

T'is wel een blunder van de verkoper die je hielp. Als op je bon een K7T PRO2A staat (330) dan kun je het bord houden of alsnog omruilen in de winkel.

Als er op je bon een TURBO-R staat (380 ofzo?) dan zou ik teruggaan en het verschil terugvragen of het bord ruilen voor een Turbo-R. Doen ze niet moeilijk over.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof