Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Screensaver probleem Win 7 opgelost

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

Verwijderd

Topicstarter
Voor iedereen die problemen heeft met de draadloze muis en zijn/haar screensaver in Windows 7. Probeer een andere muis.
Bij mij was de oplossing een andere draadloze (Microsoft!!!!) muis. Muis is niks mis mee werkt perfect onder XP. Raar maar waar. Overigens: beide muizen zijn geen laser muis.
Screensaver ging niet aan na ingestelde tijd. Oudere draadloze Microsoft muis aangesloten en hij doet het weer. Het niet werken van de screensaver is een bekend probleem in Windows 7 (zie Google).

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2010 01:33 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
"Problemen heeft met zijn/haar screensaver" is wel een beetje een vage omschrijving, he? En zou het niet aan de drivers voor de muis gelegen kunnen hebben? Die eens vervangen?

edit:
Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 01:07:
[...]
Screensaver ging niet aan na ingestelde tijd. Oudere draadloze muis aangesloten en hij doet het weer.
Niet gewoon een vuiltje onder je muis? ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Room42 op 04-08-2010 01:17 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Neenee. Windows 7 installeert zelf de Microsoft drivers voor een Microsoft muis. Het ligt gewoon aan de versie van de draadloze muis. Drivers vervangen had ik ook al geprobeerd. Er is nog wat werk te doen voor MS. Ook de HID non-user etc update is een probleempje voor ze.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mja.
Leuk, maar voor je met een statement komt dat je 'de oplossing' hebt, dan zie ik toch liever wat concrete argumenten (links - en niet alleen maar 'zie google').

Bovendien, hier twee wireless logitech sets en geen probleem om een screensaver weg te klikken.

Probeer het nog eens opnieuw met wat meer argumenten die je stelling ook echt onderbouwen kunnen? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.