Van onderstaande 'ben ik wel geschrokken'.
Eerst al de snailmail manier van proefperiode aanvragen en dat je doopceel kwa n.a.w. dan gelicht wordt, terwijl het via internet in 1 minuut kan, en dan dit antwoord op mijn opmerking dat mijn tweaknews log-in-naam en ip adres in headers van berichten op usenet terugkomen hetgeen bij andere usenetproviders niet het geval is, sommige wel, maar het kAn dus wel, een stuk anoniemer. De naam in het verhaaltje hieronder is een victief, maar is tevens dan ook de naam van mij bij tweaknews, met ip nummer, dus inloggegevens (password gokken) voor deze of gene zijn niet ver weg...
Eerst al de snailmail manier van proefperiode aanvragen en dat je doopceel kwa n.a.w. dan gelicht wordt, terwijl het via internet in 1 minuut kan, en dan dit antwoord op mijn opmerking dat mijn tweaknews log-in-naam en ip adres in headers van berichten op usenet terugkomen hetgeen bij andere usenetproviders niet het geval is, sommige wel, maar het kAn dus wel, een stuk anoniemer. De naam in het verhaaltje hieronder is een victief, maar is tevens dan ook de naam van mij bij tweaknews, met ip nummer, dus inloggegevens (password gokken) voor deze of gene zijn niet ver weg...
Maar goed je weet maar nooit wat je niet weet, kan ik in full version van agent 4 mijn login naam van tweaknews (die heel anders is dan mijn wEl ingevulde nickname in forte agent) en ip adres doorgave afzetten? Bij mijn vorige USP was dat niet nodig.(Maar die had <200 dagen retentie)Beste klant,
Helaas zou ik niet weten hoe u dit zou kunnen wijzigen. Zou dit misschien ergens in de instellingen
staan van het progamma waar u mee post? Misschien biedt www.tweakers.net een oplossing indien u
hier uw vraag stelt.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben ge�nformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw helpdesk
On Tue, 03 Aug 2010 12:27:05 +0200, xyx@xyz.nl wrote:
> Hallo,
>
> Ter test wilde ik eens tweak news proberen.
> Helaas zie ik in posts de headers mijn naam en ip terug!!
>
> 12######## news.tweaknews.nl 26### ## mijn tweaknews login naam # /##.###.47.###:1##22
> De #'s zijn in de echte headers ook echte cijfers en letters.
>
> Maar goed, nu het downloaden nog.
>mvg, ##########
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)