Eindelijk dit monster gekocht, haal je dus vrolijk op betaal je, naar huis. eindelijk thuis haal je de doos los, wat blijkt zit er geen I7 980x IN DE DOOS!!!!! Wat kan ik hier mee, heb al contact gehad met de winkel die zorgen voor een nieuwe I7 980X, netjes uitteraad, maar dit hoort toch gecontroleerd te worden voordat de doos gesealed wordt in de fabriek van intel ? Kan ik hier iets mee (lees intel uitkloppen
). of heb ik gewoon heel veel pech?
Dus je krijgt een lege doos, de winkel gelooft je verhaal en stuurt netjes een nieuwe, en het eerste dat je je afvraagt is of je veel pech hebt? 
Sorry. Ik volg het niet.
Sorry. Ik volg het niet.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Nee tuurlijk 'kun je hier niets mee'. Je hebt een overeenkomst met je leverancier, de pc winkel in dit geval. Zij leveren je een i7 980X en jij betaalt daar € x,- voor. Dit laatste is nu precies wat er gebeurt.
Hooguit dat je je koop nu mag ontbinden maar waarom zou je?
Hooguit dat je je koop nu mag ontbinden maar waarom zou je?
Je hebt gewoon pech gehad, wel raar trouwens dat de doos leeg was. Was de doos wel geseald? je krijgt zo te lezen gelukkig wel weer een nieuwe van de winkel.
Verwijderd
Eerlijk gezegd snap ik je topic niet.
Er is een distributie fout gemaakt. Zowel de winkel als jij voelen een gewicht aan een stuk karton, waarbij ze 'denken' dat er iets in zit.
Je belt de winkel, deze handelen het juist voor je af (je hebt hem nog niet).
En dan ga je hier vragen wat je er mee moet?
Ik denk dat het juiste al geschied is...
Kan vaker gebeuren hoor.
Er is een distributie fout gemaakt. Zowel de winkel als jij voelen een gewicht aan een stuk karton, waarbij ze 'denken' dat er iets in zit.
Je belt de winkel, deze handelen het juist voor je af (je hebt hem nog niet).
En dan ga je hier vragen wat je er mee moet?
Ik denk dat het juiste al geschied is...
Kan vaker gebeuren hoor.
Ja eh ik ben opzoek naar de duurste processor. De i7 980 zeg je? Prima!
[1 uur later]
Je hey daar ben ik weer. Ik had zojuist deze CPU gekocht maar kijk, de doos is leeg! Ik krijg een nieuwe? Super!!
[nog 1 uur later]
Hey uh, klinkt stom maar ik wil hem toch maar niet. Dankje dat ik mijn geld terug krijg *gniffel*
[1 uur later]
Je hey daar ben ik weer. Ik had zojuist deze CPU gekocht maar kijk, de doos is leeg! Ik krijg een nieuwe? Super!!
[nog 1 uur later]
Hey uh, klinkt stom maar ik wil hem toch maar niet. Dankje dat ik mijn geld terug krijg *gniffel*
GTA VI - All aboard the hype train!!
Da's diefstal... en dus illegaal. Ik kán ook wel een mooie auto jatten als ik dat wil, maar daar ga je toch niet van uit ?
Ik wilde je thread eerst naar SF moven, tot ik zag dat je Intel nog wat uit wilde melken voor iets waar je nu al op een nette manier voor gecompenseerd wordt. Als je ergens advies zoekt voor oplichtingspraktijken, dan doe je dat maar ergens anders.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()