Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

thumbnails op adroid telefoon als harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views

• smeijers
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 22-06 21:16
ik heb op mijn Win7 ( 64) laptop bij het benaderen van mijn Samsung Galaxy S als externe harde schijf het probleem dat ik voor de foto's en video's op mijn externe apparaat slechts identieke icons zie.
wat moet ik doen om hier thumbnails te krijgen waardoor ik kan zien welke video/foto er onder het icoon zit?

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 00:09

JackSparrow

Moderator WOS

Hide the Gin Tonic!

Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb zonder hiervoor gelijk zowat twee identieke topics aan te maken. Daarbij geef je ook compleet niet aan wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd enneh..of (en wat) je via Google als iets gevonden hebt.

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt.

Dit topic gaat dus ook op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dushonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Autosport

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True