Toon posts:

Paar vragen over hardware media players

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal het is me niet erg duidelijk hoe zo een media player werkt.Dus daar wil ik graag wat info voor.Ik heb wel wat gegoogled maar kom er echt niet uit.
Ik ben opzoek naar een mediaplayer met 1TB hardeschijf.Het is belangrijk dat die die standaard divx en vob ect.. kan afspelen.Maar hoe zet je de avi bestanden op de hardeschijf? En waar moet ik nog meer opletten?
Opnemen van TV is niet belangrijk.
Groetjes
Marc

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-02 14:07
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 22:02:
Hallo allemaal het is me niet erg duidelijk hoe zo een media player werkt.Dus daar wil ik graag wat info voor.Ik heb wel wat gegoogled maar kom er echt niet uit.
Ik ben opzoek naar een mediaplayer met 1TB hardeschijf.Het is belangrijk dat die die standaard divx en vob ect.. kan afspelen.Maar hoe zet je de avi bestanden op de hardeschijf? En waar moet ik nog meer opletten?
Opnemen van TV is niet belangrijk.
Groetjes
Marc
Ik snap niet zo goed wat je hier niet aan kan googelen.
Met de termen manual en review kom je toch een heel eind denk ik zo.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 22:02:
Maar hoe zet je de avi bestanden op de hardeschijf?
- Mediaplayer achter het netwerk gooien en als nas laten fungeren.
- Mediaplayer via usb aan de pc hangen en bestanden over kopieren

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-02 22:37

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Normaalgesproken zou ik een dergelijk topic verhuizen naar MSH, maar ik heb het idee dat je nog niet zo heel veel moeite hebt gedaan om jezelf er meer in te verdiepen. Hier op het forum is al de informatie toch echt wel aanwezig in de nodige ervaring topic's.

Ik raad je aan dit subforum eens door te nemen met bijvoorbeeld de GoT Search: Mediaspelers en HTPC's

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.