Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een filmpje bekijk op Youtube, dan zie je dat het filmpje binnengehaald wordt, maar na 1/3 stopt deze rode "balk" en het afspelen stopt ook op dat punt.

Als ik een bestand download (of torrent) dan begint het downloaden voorspoedig, maar op een gegeven moment stopt het downloaden.

Het lijkt erop als of downloaden/bekijken van streams vastloopt.

Wie weet wat er aan de hand is?

Ik maak gebruik van XP sp3 i.c.m. IE8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je dat bij alle filmpjes ? Als je op een andere pagina een filmpje bekijkt lopen deze ook vast?
Je kunt IE opnieuw instellen via deze link http://go.microsoft.com/?linkid=9646978
Of je kunt schijfcontrole uitvoeren zodat de temp folders leeg zijn en opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04:03
Ik heb dit probleem ook: Youtube filmpjes laden vaak niet helemaal (de rode balk gaat niet verder zeg maar).
Systeem: Windows 7, IE8, Flash player 10.1.102.64.
Ik vermoed dat dit een Flash en/of Youtube robleem is.
Op Google en ook op Got kom ik wel meerdere vergelijkbare meldingen tegen (ook van jaren geleden), maar nooit met een werkende oplossing.
De Flash player heb ik inmiddels opnieuw geinstalleerd, de browser cache en cookies verwijderd, maar het helpt allemaal niet.
Iemand nog ideeën? Er is een work around door als dit probleem zich voordoet de kwaliteit van het Youtube filmpje te veranderen, dan laadt deze opnieuw in vanaf waar je was, maar dit is erg vervelend, ik wil gewoon eens normaal Youtube kunnen kijken...

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan liggen aan de firewall of aan de viruscanner, mogelijk blokkeert deze de toegang.
Ook kan het liggen aan een ander programma die deze stream probeert te starten.

Zie http://www.google.com/sup...wer.py?hl=en&answer=58129 voor details.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:44

IEF

Why so serious?

Crossposten is NIET de bedoeling.

Hier verder. Vastlopen tijdens bekijken streams of tijdens downloaden.

Dit topic is gesloten.