Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

"Gaming Surfaces" oversized muismatten, waar te vinden?

Pagina: 1
Acties:

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-11 10:53

Singular1ty

EV Evangelist

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Een hele tijd geleden zag ik bij iemand thuis van die oversized muismatten die je bijna je hele bureauoppervlak bedekken. Al dan niet met zo'n kussentje aan de rechterkant voor je palm. Stom genoeg heb ik nooit gevraagd hoe hij daar aan kwam... Hoewel het praktisch nut ervan kan worden betwist, ziet het er wel enorm sjiek uit, en ik ben dus op zoek.

Helaas is google niet mijn vriend gebleken, ik heb niets gevonden, maar waarschijnlijk zoek ik ook verkeerd. Heeft iemand een idee waar ik het over heb, hoe dat dan exact heet, waar je dat kan vinden en wat dat ongeveer kosten mag? Alvast bedankt!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-11 16:22

Sorbo

Uw hulp in huis!

Dat zal dan deze zijn

http://shop.cyes.nl/corep...eskpad-muismat-p-378.html

Cyes is de enige winkel die m nu nog verkoopt.

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Topicstarter
Bedankt, maar je zou toch zeggen dat er meer variaties op dit thema bestaan?

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08 13:21
steelseries verkoopt dit ook,ik heb er eentje van,een xxl muismat,goede kwaliteit,nog geen moment spijt van...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ikea heeft een megamuismat "knos" 50x70 oid. maar wel een stalen binnenwerk dus soms ongeschikt voor draadloze shizzle. maar zier er wel sjiek uit :P

mijn eigenmuis mat is 120x160 cm, mijn vrouwje maakt hem elke dag schoon voor me

[ Voor 24% gewijzigd door Fish op 03-08-2010 20:13 ]

Iperf

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Topicstarter
mijn eigenmuis mat is 120x160 cm, mijn vrouwje maakt hem elke dag schoon voor me
relevant x]
steelseries verkoopt dit ook,ik heb er eentje van,een xxl muismat,goede kwaliteit,nog geen moment spijt van...
Hoe heet de variant van steelseries en waar vind ik die dan?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

deze http://www.ideazon.com/int/products/surfaces/qck/information

Afbeeldingslocatie: http://www.ideazon.com/images/14/1057-1267.jpg
SteelSeries QcK heavy highlights:

- XXL-sized cloth mouse pad

- Heavy thickness eliminates uneven surfaces

- 450 x 400 x 6 mm / 17,7 x 15,7 x 0,23

SteelSeries QcK+ highlights:

- XXL-sized cloth mouse pad

- 450 x 400 x 2 mm / 17,7 x 15,7 x 0,08 in

SteelSeries QcK highlights:

- M-sized cloth mouse pad

- 320 x 270 x 2 mm / 12,6 x 10,6 x 0,08 in

SteelSeries QcK mini highlights:

- S-sized cloth mouse pad

- 250 x 210 x 2 mm / 9,8 x 8,3 x 0,08 in

[ Voor 81% gewijzigd door Fish op 03-08-2010 20:20 ]

Iperf

• Chibi2k
  • Laatst online: 28-11 12:15

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

ik heb een COREPAD XXXL dies rond 1mtr lang 40cm hoog rond 25euro tekoop op COREPAD officiele site of andere webshops

voorheen had ik een medium en die bevalt me zeer goed (icm. RAZER DeathAdder & Mamba) dus had maar nu een XXXL gekocht :P pas je hele keyboard (G15) en muis op

Radical Birds

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-11 13:54

Zuurstok

Passionately curious

Steelseries kan je ook bij de MM kopen mocht je ze willen zien oid.

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Topicstarter
Die steelseries is maar half zo breed als dat corepad ding, dus niet wat ik zoek. Degene bij wie ik dit soort pads voor het eerst zag had echt een heel deftige, met plaatje op de achtergrond en polssteun etc, vooralsnog heb ik zoiets nog niet gevonden...

Die site waar de corepad verkocht word ziet er echt pauper uit trouwens :+

[ Voor 13% gewijzigd door Singular1ty op 03-08-2010 20:43 ]

• Slammed_a4
  • Laatst online: 27-08 13:21
dat zijn ze idd,waarom zo een grote muismat,buiten dat het er ''vet" uitziet? (ik vind het te groot/persoonlijke smaak)

je zal mss nog spijt krijgen als je zo een ulta grote koopt,trekt niets anders dan stof aan,en mijn vrouwtje poetst die niet elke dag :p,ik klop hem gewoon uit en zij mag stofzuigen 8)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:29

breinonline

Are you afraid to be known?

Singular1ty schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 20:00:
Een hele tijd geleden zag ik bij iemand thuis van die oversized muismatten die je bijna je hele bureauoppervlak bedekken. Al dan niet met zo'n kussentje aan de rechterkant voor je palm. Stom genoeg heb ik nooit gevraagd hoe hij daar aan kwam...
Waarom vraag je het gewoon niet bij die persoon na dan?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Topicstarter
Waarom vraag je het gewoon niet bij die persoon na dan?
Logische vraag. Ik spreek hem helaas niet meer. Om iemand op te zoeken puur om te vragen waar ie zn muismatten vandaan heeft is ook zoiets...
je zal mss nog spijt krijgen als je zo een ulta grote koopt,trekt niets anders dan stof aan,en mijn vrouwtje poetst die niet elke dag :p,ik klop hem gewoon uit en zij mag stofzuigen 8)
Volgens de beschrijving is ie met een natte doek schoon te maken. Ben mn huidige muismat wel echt zat, is dun, verschuift, wordt vies en is niet schoon te maken. Kortom: tijd om dit probleem GOED aan te pakken :)
Pagina: 1