Vandaag voor de vakantie maar even de veel geprezen app Nodata geinstalleerd om de hoge telefoonkosten te voorkomen.
Installatie ging goed, kon zoals op internet stond Hi internet disabelen en ook weer enabelen
Maar, dat enablen gaat niet meer!
Er is 'verbinding' met 3g, 3.5g en H en de dataverbinding is in gesteld bij de connmanager. Als ik met IE of Opera naar nu.nl ofzo surf kom ik daar dus nooit terecht. Netwerk fout bij opera en IE zegt pagina kan niet gevonden/weergegeven worden.
Wat ik heb gedaan:
- Nodata gedenistalleerd
- soft-reset
- hard reset
- nodata herinstalleerd en weer enabled en disabled
- uiteraard zijn hiermee ook weer de juiste Hi instellingen geset
- wifi doet het wel
ik weet het ff niet meer... Jullie een goede oplossing? Hoop dat het opgelost is voor mijn vakantie!
Installatie ging goed, kon zoals op internet stond Hi internet disabelen en ook weer enabelen
Maar, dat enablen gaat niet meer!
Er is 'verbinding' met 3g, 3.5g en H en de dataverbinding is in gesteld bij de connmanager. Als ik met IE of Opera naar nu.nl ofzo surf kom ik daar dus nooit terecht. Netwerk fout bij opera en IE zegt pagina kan niet gevonden/weergegeven worden.
Wat ik heb gedaan:
- Nodata gedenistalleerd
- soft-reset
- hard reset
- nodata herinstalleerd en weer enabled en disabled
- uiteraard zijn hiermee ook weer de juiste Hi instellingen geset
- wifi doet het wel
ik weet het ff niet meer... Jullie een goede oplossing? Hoop dat het opgelost is voor mijn vakantie!
[ Voor 4% gewijzigd door wautah91 op 03-08-2010 17:36 ]
Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter