[iPad] Werkt de beurshandelsite van ING?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabriel1949
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Er zitten vast deskundigen en gebruikers hier, dat ik stel mijn vraag hier maar.
Het kan best een domme vraag zijn maar ik heb nu gemerkt dat met de geweldige Samsung Galaxy S i-9000 een probleem is tot heden.

Kun je op de iPad als je een abonnement hebt en via Ziggo draadloos ofwel Wi-Fi
gebruik maken van deze zaken:
Ik wil kunnen bankieren waar ik ook ben dus trein, ziekenhuis etc.
kan dat!
En kun je b.v. de beurshandelssite van ING gebruiken!
Normaal kun je thuis op je Desktop naar MijnING en dan inloggen en dan naar beleggingen gaan
en kijken hoe en wat, en eventueel verkopen in geval van nood (dus als je er bovenop zit)
Kortom als ik onderweg ben ofwel niet thuis wil ik bij de bank en het onderdeel van ING aandelen verkopen en kopen kunnen komen, immers er kan altijd wat gebeuren wat invloed heeft.

Dat wie heeft hier kennis van! en of ervaring mee! want het moet maar net je hobby zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 12:46
WiF in de trein alleen als NS het aanbied.
Als je overal internet wil hebben moet je een iPad 3G nemen een een internet abbonoment daar bij afsluiten, deze zijn niet echt goedkoop.

Heb geen idee of jouw banl (ING) de safari brouwser ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Wat wil je nu juist weten? Of je op een iPad kan bankieren? Ik neem aan van wel. Op die Samsung Galaxy zou dat overigens ook geen probleem mogen zijn. Maar wat heeft dat abbo van Ziggo hiermee te maken? Voor internet "overal" moet je toch echt een 3G-abbo hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Petervanakelyen op 03-08-2010 16:58 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
ING werkt op de ipad. gebruik dat zelf ook :)

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Als er in de trein en het ziekenhuis WiFi aanwezig is dan kan dat wel.
Anders zul je een abonnement extra moeten afsluiten voor 3g internet, zodat je overal met je Ipad op het internet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was afgelopen week in Gulpen, bijna het meest zuidelijke puntje van Limburg, en ik had daar 3G verbinding van T-Mobile, en kon daar prima op Mijn Ing. Als je echt supersnel van pagina's wilt wisselen voor je aandelen is Wifi makelijker, maar het werk wel prima.

Mijn 3g heb ik d.m.v. dual sim van T-Mobile, maar als je wilt internetten en bellen te gelijk is een appart abbonement wel verstandiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Mijn.ing (het gewone bankieren, niet de beursdingen getest) werkt iig best aardig op de iPad. Een 3g iPad kan dat best onderweg.
Pagina: 1