Je kunt 'm hier bestellen, dan heb je hem volgens de site in 5-7 dagen. Eerste hit op Google. Weet zo niet of ie al in fysieke winkels te vinden is.
Dat het online goed te bestellen is had ik ook al gevonden, alleen ik ga overmorgen weg en dan is het te laat.
Wilde een oplader kopen, met batterijen maar beetje gelijkwaardig is nog duurder dan die van Apple.. en klinkt mij aardig goed in de oren als het echt zo is als ze beschrijven op de site.
Dus wilde fysiek in een winkel kopen, maar lijkt lastiger dan het is. Dan maar voor BP met oplader, wel stukkie duurder.
Wilde een oplader kopen, met batterijen maar beetje gelijkwaardig is nog duurder dan die van Apple.. en klinkt mij aardig goed in de oren als het echt zo is als ze beschrijven op de site.
Dus wilde fysiek in een winkel kopen, maar lijkt lastiger dan het is. Dan maar voor BP met oplader, wel stukkie duurder.
donderdag besteld, gister in huis gekregen. Inclusief een BT toetsenbord en de nieuwe touchpad.
Bij apple besteld en met creditcard betaald.
Bij apple besteld en met creditcard betaald.
Ik heb exact hetzelfde besteld, krijg het vandaag binnen, ook met CC besteld. Overigens heb ik voor de US variant van het toetsenbord gekozen vanwege de platte enter. Persoonlijke voorkeur.
Hier had uw reclame kunnen staan.
Jeetje, ik heb vandaag e.a. gebeld, niks hebben ze binnen!
Jammer dit, ik had het zaterdag moeten hebben, gaat nu dus niet meer lukken.
Dan maar een andere..
Jammer dit, ik had het zaterdag moeten hebben, gaat nu dus niet meer lukken.
Dan maar een andere..
Pagina: 1