Ik zit nu met zo'n vaag probleem
Ik heb een abit BE6-II met daarop een slot 1 celly 333.
Ten eerste, stel ik zou met een 66mhz bus draaien wat ik nu ook doe, dan draai ik dus een multiplier van 5, dat betekent dat m'n celly een multiplier van 5 aankan en maybe meer.
Nu wil ik dus die celly op een 100mhz bus laten draaien, dus ik dacht, laten we 3.5x100(=350mhz) proberen. Heel leuk, hij bij het opstarten 350 aan, alles owkeej.
Dus ik gelijk de bios weer in, multiplier van 4 en booten. Bios geeft weer 350 aan (!!??) Na, ik weer bios in multiplier dan maar op 4.5, resultaat -> 350mhz
Nou, dat is dus het eerste vage.
Toen ben ik maar aan de gang gegaan met de fsb, leuk op 101, 102, 103, enz. tot 105 ofzo.
Doet ie allemaal doodleuk, en hij geeft steeds ook het goede aantal mhz aan.
Dus ik voor de eerste keer booten in windows.
(had nu 350mhz lopen (3.5x100))
Ik start wpcuid op, geeft die gewoon 334 mhz aan, de normale 5x66 instelling die hij hoort te hebben ??!!!
Ik viel zowat van m'n stoel, want bij het opstarten gaf die toch echt 350mhz aan.
Dus ik start Sandra 99, die cpu benchmarking en wat geeft sandra aan, 334 mhz !!???
ik snap er dus echt ff geen ruk meer van help me pleaze
owja heb maar ff m'n proc derbij gepakt, dit staat erop:
98510822-SL2WH
333/66 MALAY
het onderste weet ik wel wat dat betekent
nu het bovenste nog
alvast thnx
Ik heb een abit BE6-II met daarop een slot 1 celly 333.
Ten eerste, stel ik zou met een 66mhz bus draaien wat ik nu ook doe, dan draai ik dus een multiplier van 5, dat betekent dat m'n celly een multiplier van 5 aankan en maybe meer.
Nu wil ik dus die celly op een 100mhz bus laten draaien, dus ik dacht, laten we 3.5x100(=350mhz) proberen. Heel leuk, hij bij het opstarten 350 aan, alles owkeej.
Dus ik gelijk de bios weer in, multiplier van 4 en booten. Bios geeft weer 350 aan (!!??) Na, ik weer bios in multiplier dan maar op 4.5, resultaat -> 350mhz
Nou, dat is dus het eerste vage.
Toen ben ik maar aan de gang gegaan met de fsb, leuk op 101, 102, 103, enz. tot 105 ofzo.
Doet ie allemaal doodleuk, en hij geeft steeds ook het goede aantal mhz aan.
Dus ik voor de eerste keer booten in windows.
(had nu 350mhz lopen (3.5x100))
Ik start wpcuid op, geeft die gewoon 334 mhz aan, de normale 5x66 instelling die hij hoort te hebben ??!!!
Ik viel zowat van m'n stoel, want bij het opstarten gaf die toch echt 350mhz aan.
Dus ik start Sandra 99, die cpu benchmarking en wat geeft sandra aan, 334 mhz !!???
ik snap er dus echt ff geen ruk meer van help me pleaze
owja heb maar ff m'n proc derbij gepakt, dit staat erop:
98510822-SL2WH
333/66 MALAY
het onderste weet ik wel wat dat betekent
nu het bovenste nog
alvast thnx