Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Anabasis769
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03 19:56
Sinds kort heb ik last van een terugkerend probleem met de Galaxy S.

De Youtube app start niet. Ik krijg een black screen te zien, geen foutmelding, en keer automatisch terug naar de home screen. Ditzelfde gebeurt ook als ik via internet naar de youtube website ga en een video probeer te starten.

Het legen van cache, buffers etc. van de Youtube app + de browser helpt niet.

De enige oplossing is een hard reset. Niet iets wat je elke keer wilt doen.

16 uren na de laatste hard reset, alles nog eens nagelopen op falen van andere zaken en tot het volgende lijstje gekomen:

-Youtube app start (weer) niet
-GPS krijgt geen fix, de work around van Android central helpt hier niet :'( wel onder normale omstandigheden :)
-IMEI en IMEI SV geven UNKNOWN aan ipv het nummer

De enige niet standaard app die ik heb geïnstalleerd is Facebook (download van de Market).

Ik heb de telefoon nu 3 weken en nooit problemen gehad.

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wellicht zou je het programma "aLogCat" eens uit de market kunnen downloaden en vervolgens daar kijken welke fout er in de achtergrond triggert.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• Anabasis769
aLogCat gedownload, geïnstalleerd en leest nu al een paar minuten de logs uit.

Volgens mij wordt dat een lange lijst...

• Anabasis769
Ehm...hoe lang duurt het om die logs uit te lezen?

Hij is nog steeds bezig...

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 07:57

silitek

Tubes Only

Anabasis769 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:00:
aLogCat gedownload, geïnstalleerd en leest nu al een paar minuten de logs uit.

Volgens mij wordt dat een lange lijst...
Welke firmware draai je?...wellicht naar JG5 updaten in deze firmware zijn vele bugs hersteld.

Edit: Gebruik de edit-button eens ;)

[ Voor 5% gewijzigd door silitek op 03-08-2010 12:26 ]

Tubes....It's what make music music!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anabasis769 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:22:
Ehm...hoe lang duurt het om die logs uit te lezen?

Hij is nog steeds bezig...
Die log is oneindig. Dat is live, alles wat er op dat moment naar die log wordt geschreven dat zie je. Zodra je Youtube hebt geprobeerd te starten moet je terug gaan naar die applicatie en kijken of je een fout kunt vinden die gerelateerd zou kunnen zijn aan Youtube.

Of, zoals hierboven aangegeven een firmware-upgrade proberen :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:55
silitek schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:25:
[...]

Welke firmware draai je?...wellicht naar JG5 updaten in deze firmware zijn vele bugs hersteld.

Edit: Gebruik de edit-button eens ;)
Waarom dan niet gelijk naar JP3, is ie dan niet stabiel genoeg? JP2 was een ramp, maar 3 niet toch?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Anabasis769
Hier een kopie van de log nadat ik een paar keer de Youtube app heb geprobeerd te starten:

I/ActivityManager( 2246): Starting activity: Intent { act=android.intent.action.MAIN cat=[android.intent.category.LAUNCHER] flg=0x10200000 cmp=com.google.android.youtube/.HomeActivity }
I/ActivityManager( 2246): Start proc com.google.android.youtube for activity com.google.android.youtube/.HomeActivity: pid=3391 uid=10039 gids={3003}
I/ActivityThread( 3391): Publishing provider com.google.android.youtube.SuggestionProvider: com.google.android.youtube.suggest.SuggestionProvider
I/ActivityManager( 2246): Process com.google.android.youtube (pid 3391) has died.
I/UsageStats( 2246): Unexpected resume of com.sec.android.app.twlauncher while already resumed in com.google.android.youtube
I/ActivityManager( 2246): Starting activity: Intent { act=android.intent.action.MAIN cat=[android.intent.category.LAUNCHER] flg=0x10200000 cmp=com.google.android.youtube/.HomeActivity }
I/ActivityManager( 2246): Start proc com.google.android.youtube for activity com.google.android.youtube/.HomeActivity: pid=3412 uid=10039 gids={3003}
I/ActivityThread( 3412): Publishing provider com.google.android.youtube.SuggestionProvider: com.google.android.youtube.suggest.SuggestionProvider
I/ActivityManager( 2246): Process com.google.android.youtube (pid 3412) has died.
I/UsageStats( 2246): Unexpected resume of com.sec.android.app.twlauncher while already resumed in com.google.android.youtube

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 07:57

silitek

Tubes Only

An1mA schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:32:
[...]

Waarom dan niet gelijk naar JP3, is ie dan niet stabiel genoeg? JP2 was een ramp, maar 3 niet toch?
Kan ook. Maar wil je stabiele firmware dan de JG5+Root+Lagfix nemen. De rest is nog redelijk beta 2.2 froyo concept, zou daar nog even mee wachten. :)

Tubes....It's what make music music!

Pagina: 1