Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Gemineye
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2024

Gemineye

KEFalicious..

Topicstarter
Hallo,

Ik heb mijn Nokia N85 weg gedaan en ik heb nu sinds een paar dagen een HTC Smart. Deze bevalt super goed, er is alleen 1 ding wat ik mis in deze telefoon;

De N85 kon ik met de bijgeleverde software als modem voor mijn laptop gebruiken. Ik maakte hier vaak gebruik van om via een VPN verbinding op de server van mijn werkgever te kunnen komen. (De vaste verbinding vanaf de klant ondersteunt VPN niet)

Ik kan er niet achter komen hoe ik dit aan de gang krijg; de te downloaden software van de fabrikant voorziet alleen in een 'Sync' functionaliteit...

Ik weet dat er ook dongels etc. te krijgen zijn, maar ik heb toch al onbeperkt internet op mijn mobiel en ik gebruik het hooguit voor 10 minuten per week. Daarvoor voldeed de GSM prima en heb ik geen extra abonnement nodig!

Wie kan mij helpen aan software op de PC waarmee ik deze verbinding tot stand kan brengen?

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

• SuperSpoof
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-11 09:53
Als je de smart aansluit op je laptop via usb, krijg je een melding in het bovenste venster op je HTC. Als je deze dan aanklikt (even het popup venster naar beneden schuiven) kan je bepalen met welk doel hij is gekoppeld aan de computer, waarvan de laatste Internet Delen is. Deze moet je selecteren en vervolgens moet het werken.

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

• Gemineye
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2024

Gemineye

KEFalicious..

Topicstarter
Nee helaas.. Ik kan in dat menu alleen kiezen uit:

- SD-kaart koppelen
- HTC Sync
- alleen opladen

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..