Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:15

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Heb nu een jaar een iPod Touch. Zoveel plezier mee, maar ik mis uiteindelijk toch het (3G) Internet op locatie, en de bel/sms/gps functionaliteit. Ik ga dus over naar een iPhone 3GS

iPod Touch is origineel, no Jail-Break, alleen applicaties op aangeschaft, geen muziek. Staat wel vol met MP3s van mijzelf (uiteraard staan die ook in iTunes).

Gisteren een volledige backup gemaakt van mijn iPod, en de iPod een restore gegeven naar fabrieksinstellingen (geen backup terug geplaatst omdat hij retour moet naar Apple voor garantie).

Wat kan ik verwachten van mijn iTunes als ik straks een splinternieuwe iPhone uit de doos haal en aan mijn iTunes hang? Kan ik dan alles migreren wat er op die iPod stond (dus ook gekochte Apps)?

Wanneer de iPod retour komt van Apple na garantieafwikkeling, kan ik daar dan ook die (betaalde)Apps opzetten? Kan ik 'm onder een andere gebruikersnaam (van mijn vrouw) op dezelfde Mac helemaal opnieuw inrichten?

Zoeken naar deze vragen op Google is echt een crime.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

Kdenk t wel.
je zet gwn de reserve kopie vd itouch over op je iphone
als je d nieuwe ongesychroniseerde iphone aansluit komt er zo n meldinkje over. t sal wel lukken denkk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 06:41
Applicaties kun je gewoon syncen naar de iPhone.
Ik weet alleen niet hoe het zit met de data van de applicaties. bv high scores of instellingen zoals accounts ofzo.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:44

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Als je je nieuwe iPhone aansluit en geactiveerd hebt, wordt gevraagd hoe je deze wilt configureren: als een nieuwe iPhone of met een reservekopie van een andere iOS-device. Dan kan je simpelweg de reservekopie van je iPod selecteren en je iPhone wordt precies zo ingesteld als je iPod was (inclusief de meeste highscores van games bijvoorbeeld).

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Overigens zitten de apps en muziek/films niet in de backup. Die moet je even apart syncen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED