Toon posts:

headset en microfoon uitgang werken niet

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

ik heb een probleem mijn headset en microfoon uitgang aan de voorkant van mijn computer doen het niet
weet iemand hoe ik ze aan de praat krijgt het gaat hier om een p55-gd55 moederboord
alvast bedankt

rick

• Cayenne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-11-2024
Je pinnetjes vastmaken op moederbord...

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je ben niet bepaald bekent

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 22:32
Die uitgangen moeten ook ergens aan vastzitten natuurlijk, op je moederbord dus. Controleer even of dat het geval is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 01:13:
hoe bedoel je ben niet bepaald bekent
Heb je de handleiding van je moederbord al gelezen? alle drivers geinstalleerd? Alle connectoren aangesloten?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Beste facie,

Welkom op GoT. Toen je je aanmeldde krgeeg je ee scherm met registratievoorwaarden. Daarin stond onder andere dat we hier op GoT eigen inzet verwachten voor je een topic opent - het is hier namelijk geen helpdesk.

Daar hoort dus bij dat je zelf je probleem probeert op te lossen, en dat je de moeite neemt om in je topicstart aan te geven waar en hoe je gezocht hebt (zoektermen!), wat je gevonden hebt (links!), wat je geprobeerd hebt en wat toen gebeurde. Dat ontbreekt hier allemaal.
Vervolgens krijg je een tip van een ander die je niet gelijk snapt. In plaats van zelf op zoek te gaan stel je gelijk een (inzetloze) oneliner wedervraag.

Zo werkt het hier niet. Geen vraag is hier te "simpel", maar deze mist wel de inzet die we hier verwachten. Daarom gaat dit topic ook dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.