Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoinkyNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 22:11
Hallo, ik en een vriend van me vragen ons af waarom ik in bijvoorbeeld World of Warcraft in Dalaran (Een hoofdstad) 30 FPS heb, en als ik bij het ATI Control panel kijk toch mijn kaart maar 30% activity aangeeft?

Zou het niet logisch zijn dat als je grafische kaart niet de 60 FPS haalt harder werkt?

Eigelijk vroeg ik me dit alleen af, ik geloof niet dat er iets aan te veranderen is of wel?

Ik heb een Sapphire HD4870X2 met de Arctic Cooling Accelero XTREME 4870X2 koeler, een Q6600 OC'd naar 3.2 Ghz en 4GB 800Mhz ram, verder lijkt me niet relevant?

Ik hoop dat iemand me dit zou kunnen uitleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 11:41

the_RJ

Banana Hammock!

WoW trekt volgens mij veel meer van je processor dan van je videokaart, zeker dalaran waar lekker veel gebeurd.

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoinkyNL
  • Laatst online: 10-09 22:11
Klopt, daarom dacht ik aan het begin ook dat het bottleneck was, maar als ik bij mijn CPU kijk is het gebruik bij de eerste 2 cores ook lang niet 100% (WoW gebruikt er maar twee)

• epic_gram
  • Laatst online: 06:31

epic_gram

undercover moderator

dan zit de bottleneck dus ergens anders, misschien je ramgeheugen of harde schijf. Post anders even je specs.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████