Dit hele weekend in Spa geweest voor de 24h van Spa. En ik ben super tevreden over mijn foto's, ondanks het weer toch nog aardig wat kleur in de foto's kunnen houden, en toch nog steeds met mijn a300. Volgende keer als ik op Spa ben heb ik hopelijk de nieuwe a7**. Maargoed hier de foto's van zaterdag en zondag.
Deze keer zat ik echt te twijfelen tussen test of show, mochten jullie niet akkoord gaan met showcase dan laat het me even horen. Bij een stuk of 7 stemmen tegen wijzig ik hem.
Zaterdag de 1e uren tikken langzaam weg en de 1e regen is in opkomst.
1

2

3

4

's Nachts, de natte baan en het minimale zicht zorgt voor een paar zware uren.
5

6

Zondag is de schade pas echt te zien en is het hopen dat de auto het de laatste uren nog vol houdt.
7

8

9

10

11

En tot slot, een foto van de aston martin Art car, die naar mijn mening niet zo geslaagd was als de bmw art car op le Mans.
12

Groetjes, Tim.
Deze keer zat ik echt te twijfelen tussen test of show, mochten jullie niet akkoord gaan met showcase dan laat het me even horen. Bij een stuk of 7 stemmen tegen wijzig ik hem.
Zaterdag de 1e uren tikken langzaam weg en de 1e regen is in opkomst.
1

2

3

4

's Nachts, de natte baan en het minimale zicht zorgt voor een paar zware uren.
5

6

Zondag is de schade pas echt te zien en is het hopen dat de auto het de laatste uren nog vol houdt.
7

8

9

10

11

En tot slot, een foto van de aston martin Art car, die naar mijn mening niet zo geslaagd was als de bmw art car op le Mans.
12

Groetjes, Tim.