Hulp nodig met audio kwaliteit bestand voor de politie

Pagina: 1
Acties:

• evilbastard2
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-07-2022
Vandaag is mijn telefoon gestolen. Nu bestaat het toeval dat mijn vrouw bovenaan mijn contacten stonden en kennelijk hebben de boeven een pocketcall gemaakt naar mijn vrouw. Deze staat op haar voicemail. Nu wil ik met dit bestand naar de politie maar het geluid is erg brak. Alleen het woord marktplaats is goed te verstaan.

Wellicht kan iemand het hier editten zodat het beter te verstaan is.

Ik heb het bestandje hier geplaatst.
http://www.2shared.com/audio/IhRwI7M4/voicemail.html

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

evilbastard2 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:17:
Vandaag is mijn telefoon gestolen. Nu bestaat het toeval dat mijn vrouw bovenaan mijn contacten stonden en kennelijk hebben de boeven een pocketcall gemaakt naar mijn vrouw. Deze staat op haar voicemail. Nu wil ik met dit bestand naar de politie maar het geluid is erg brak. Alleen het woord marktplaats is goed te verstaan.

Wellicht kan iemand het hier editten zodat het beter te verstaan is.

Ik heb het bestandje hier geplaatst.
http://www.2shared.com/audio/IhRwI7M4/voicemail.html
Direct via de lineout(koptelefoon) van de telefoon van je vrouw in de line-in van je computer. Dan je voicemail afspelen alsof je luistert ernaar op een koptelefoon. Dan dus opnemen op je PC. Beter dan dat kun je het niet krijgen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• evilbastard2
Dat is wat ik heb gedaan met dit bestand. Direct in line-in en met audacity een capture.

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Heb even met de koptelefoon geluisterd met volume op maximum. De volgende zinsnedes kan ik er ook nog uit op maken:

In het begin:
'een miljoen euro contant gevonden'

Daarna:
'alles wat ik zeg'

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• evilbastard2
Hmm dan kunnen ze toch gewoon een telefoon kopen (><). Maar goed. Valt het ruis er nog uit te filteren?

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Lijkt me handiger om met het brakke bestand naar de politie te gaan, als het eenmaal bewerkt is (door iemand zonder politie-toezicht) dan is het waardeloos als bewijsmateriaal lijkt me.

• evilbastard2
Mm zit wat in. Maar telefoon is op mijn werk gestolen. Dus ik wil het ook daarheen meenemen wellicht dat iemand een stem herkend.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01 08:41

Nik

Ik ga eens kijken wat ik voor je kan filteren... Kan even duren! Op hoog volume haal ik er heel weinig uit, dus even mijn machine wat rekenwerk laten uitvoeren ;-)

• evilbastard2
Top dank je wel!

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
edit: sorry, ik krijg het bestand niet online.

[ Voor 94% gewijzigd door Grenco op 02-08-2010 22:49 ]

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:14
Eh, sorry maar je hebt toch niet echt de illusie dat er iets aan gedaan wordt bij de politie ? Voor een telefoon een CSI achtig onderzoek gaan opstarten gaat echt niet gebeuren.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01 08:41

Nik

http://www.nikmierop.nl/got/voicemail_edit.mp3

Dit is wat ik er zo uit kan halen, volume omhoog, ruisfilters er over en nog wat EQ aanpassingen. Snelheid ietsje aangepast (maar wel dezelfde pitch behouden). Ik kan er weinig van verstaan, maar wellicht dat er hier iemand iets van kan maken?

Ik hoor iets in de richting van: "Ookal heb ik een miljoen euro contant gevonden", "Hoe kom jij er aan?" en "Omdat ik het zeg".

Het lijkt er op dat een jongeman aan zijn moeder uit moet leggen hoe hij aan de telefoon komt?

http://www.nikmierop.nl/got/voicemail_edit2.mp3

Nog een kleine aanpassing.

[ Voor 35% gewijzigd door Nik op 02-08-2010 22:54 ]

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-01 18:11

Hokkie

Hello

Ik zou als ik jou was marktplaats in de gaten houden en hopen dat het type toestel die jij hebt niet (te veel) wordt aangeboden. Verder sluit ik mij aan bij MEN-O, ik denk ook niet dat de politie hier iets mee kan... desondanks ten alle tijden aangifte doen!!

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Pagina: 1