Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een paar uur terug besloot ik mijn iphone(4) te updaten van iOS 4.0 naar 4.0.1 omdat iTunes me daar al een tijdje naar vroeg.
Tijdens de update liep de boel vast en kreeg ik een foutmelding 1602 error.
Iphone blijft inmiddels steken bij het plaatje waarop staat dat ik mijn iphone aan iTunes moet koppelen.
Doe ik dit vervolgens dan wordt hij niet meer herkent door iTunes en mijn pc. Ik hoor wel het geluidje wat je altijd hoort als je iets in de usb poort drukt..

Reset verschillende keren geprobeerd, natuurlijk de error gegoogled.
Oplossingen geprobeerd, itunes en alle toebehoren opnieuw geinstalleerd etc.
Geen resultaat, iPod eraan gehangen en die werkt wel normaal.

Is hier iemand die misschien nog een idee heeft waar ik nog niet aan heb gedacht?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 15:02
Kun je niet gewoon opnieuw herstellen? (Power + home knop inhouden, na 10 seconden home knop loshouden en power knop vast blijven houden dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Master__R schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:14:
Kun je niet gewoon opnieuw herstellen? (Power + home knop inhouden, na 10 seconden home knop loshouden en power knop vast blijven houden dacht ik).
Sorry vergeten te vertellen, dat maakt ook geen verschil, de telefoon blijft terugkeren naar 'hang me aan itunes'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:13

KoudeAardbei

Moderator

Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:18:
[...]

Sorry vergeten te vertellen, dat maakt ook geen verschil, de telefoon blijft terugkeren naar 'hang me aan itunes'...
Even denken... heb je al update van 4.1 voorgeschoteld gekregen? ik wel namelijk vorige week een keer, en zonder SHSH Blobs ga jij dan ook geen 4.0.1 krijgen =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:41
Aansluiten aan de computer, dan in DFU mode gaan en de iphone nogmaals herstellen naar fabrieksinstellingen.
Grote kans dat het dan wel wel.

http://www.iphoneclub.nl/forum/wiki/DFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben eruit gekomen via deze link van apple http://support.apple.com/kb/ts1538.

Vervolgens werd de iphone weer herkend door itunes, alleen liep hij nu vast tijdens het herstellen..
foutcode 1604.

Op een andere computer en itunes aangesloten in recovery mode en alles liep weer als een trein!
(was helaas wel al mijn levels kwijt met angry birds :P)

Bedankt voor de hulp!!
Pagina: 1