Toon posts:

W3Schools Certification Program, doen of niet?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Anoniem: 358309

Topicstarter
Ik zit al een tijdje te twijfelen of het zin heeft om de W3C certificaten te halen op W3C, ik wil dan voor PHP, HTML, javascript en XML gaan, wat dus 4x 75 dollar is, relatief gezien niet echt duur maar toch een hoop geld voor mij als student. Ik verwacht niet dat ik er veel voor hoef te leren omdat al eerder genoemde scripts goed beheers en ik weet niet hoeveel waarde bedrijven hechten aan een W3C certificaat, wat zijn jullie ervaringen? Is het de moeite en geld waard om ze te halen en voegt het echt wat toe aan mijn CV?

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:14
w3schools != W3C

Als werkgever ben ik er niet van onder de indruk. Een HBO opleiding en een portfolio zeggen mij veel meer. Ik krijg er een beetje LOI webdesing gevoel bij.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 01:16
W3schools.com heeft niet hetzelfde aanzien als W3C. Dus beetje misleidend dat je die afkorting gebruikt ;).

Als het echt om W3C ging dan had het waarschijnlijk wel waarde. Maar voor W3schools.com zou ik het niet doen. Dan kan je beter (voor PHP) Zend certification halen: http://www.zend.com/services/certification/

Anoniem: 358309

Topicstarter
Sorry het is w3schools inderdaad. :)
Zend certification ga ik eens bekijken, eind van aankomende studiejaar moet ik namelijk stage lopen voor mijn informatica opleiding en ik wil voor die tijd mijn CV wat bijwerken zodat ik meer kans maar op een goede stageplek, een portfolio staat ook op de TODO list.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 01:16
Zend certification is echt wel een enorme pre, zie het regelmatig gevraagd worden in PHP vacatures. En het stelt ook echt wat voor, niet iets wat je even snel haalt zeg maar ;).

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee