Itunes bedienen via toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vroeger gebruikte ik wmp, maar nu gebruik ik al een tijdje itunes, omdat dit toch in orde moet zijn voor mn ipod.
Ik heb play-sneltoetsen enzovoort staan op mijn toetsenbord, wat wel heel erg handig is/was voor wmp.
Ik zou nu graag hebben dat deze ook werken met itunes. Ik heb al de multiplugin geïnstalleerd, maar nu werken de toetsen enkel als itunes open staat, en niet als het geminimaliseerd is...

Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 01:15

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Ik ga er maar van uit dat je Windows gebruikt? Onder Mac werkt het namelijk out-the-box prima.

Als ik in mijn (al dan niet slechte) geheugen terugga naar mijn Windows-tijd, dan werkte dit wel erg goed. Heb je ingesteld dat iTunes geminimaliseerd als werkbalk in je taakbalk terechtkomt? Bij mij was dat wel zo en de mediaknoppen op mijn toetsenbord werkten prima samen met iTunes, dus misschien heeft het daar iets mee te maken?

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Verwijderd

Topicstarter
De sneltoetsen werken wel nog steeds niet, maar ik kan wel zeer gemakkelijk pauzeren enzo, zonder itunes te moeten openen ;)

Ik wist niet dat die werkbalk bestand, bedankt!