wat is een goede reciever voor mij

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:58
Na jaren te hebben genoten van mijn bose acoustimass 15 in cobinatie met de onkyo tx-sr606 ben ik vorige week begonnen met de vervanging van bose naar focal.
Ik heb vorige week de focal chorus 816W gekocht en ben hier zeer tevreden over en ik zal nu langzaam aan een 5.1 samenstellen van focal speakers.
Nu is mijn vraag o het ook raadzaam is om mijn reciever te vervangen om beter van mijn speakers gebruik te kunnen maken?
Wanneer dat het geval is wat zou ik dan het beste kunnen aanschaffen?

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Verwijderd

Indien je geen behoefte hebt aan meer in en uitgangen voor extra apparaten, dan zou ik de AV-Reciever laten voor wat het is.

Je kan het overige geld spenderen aan de rest van je speakers in 5.1 opstelling.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:01

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Zelf review sites doorspitten, de pricewatch bekijken, in een offline winkel langsgaan. Een vraag als "wat is een beetje goed" is echt te mager.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.