Ik gebruik twee schermen, te weten een tv (#1) en een monitor (#2). Helaas hanteert mijn pc (windows vista, nvidia 9500gt) ook deze volgorde. Dat betekent dat de applicaties die ik open op mijn tv te voorschijn komen en niet op mijn monitor. Vervolgens kan ik ze met veel moeite weer gaan zitten terug hengelen van tv naar monitor.
Het zou natuurlijk veel handiger zijn als mijn monitor #1 heeft en mijn tv #2. Dit is vroeger gelukkig altijd zo geweest, maar om de een of andere reden is dat nu niet meer zo. Ik heb even gegoogled en ben meer verhalen over dit probleem tegen gekomen, helaas zonder oplossing. Ook heb ik de laatste driver versie per deze datum geinstalleerd, te weten v3.3.532.01. Dit bood niet de mogelijkheid om alsnog te switchen.
Iemand met een soortgelijk probleem en/of oplossing?
Het zou natuurlijk veel handiger zijn als mijn monitor #1 heeft en mijn tv #2. Dit is vroeger gelukkig altijd zo geweest, maar om de een of andere reden is dat nu niet meer zo. Ik heb even gegoogled en ben meer verhalen over dit probleem tegen gekomen, helaas zonder oplossing. Ook heb ik de laatste driver versie per deze datum geinstalleerd, te weten v3.3.532.01. Dit bood niet de mogelijkheid om alsnog te switchen.
Iemand met een soortgelijk probleem en/of oplossing?